Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

catty24

Andre med psykiske problemer? Nogen der har lyst til en snak? Del 3

Recommended Posts

catty24

Da tråden er blevet så lang, og der er kommet så mange nye til (dejligt og se :) ) Så har jeg oprettet en ny tråd så vi kan starte på en frisk.

Om i har lyst til at præsentere jer selv og evt. jeres diagnoser, eller bare fortsætte snakken som der er startet på her er helt op til jer selv.

Den nye tråd finder i her:

http://debat.amine.dk/showthread.php?p=15501892#post15501892

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
creaq-
Der er børnegrupper, Jeg ved der hvor jeg boede før skulle man være 9 år for at komme med, her hvor jeg bor nu skal man være 7 år.

Min datter er i sådan en børnegruppe, men det har jeg selv bedt om at hun skal. Der er en lang venteliste, og hvordan de behandler hvem der skal til først synes jeg er svært at gemmenskue. Jeg ved ventelisten er lang her hvor jeg bor, men jeg ved også min datter fik en plads 14 dage efter jeg søgte om hun kunne komme til, det hænger jo ikke sammen med den lange ventelist, men det kan jeg jo ikke tillade at brokke mig over.

Det er helt klart godt for min datter at går det. 1 hun finder ud af hun ikke er det eneste barn med en syg forældre 2 hun kan spørger udeforstående om min sygdom. 3 det er lykkes dem at forklare hende det ikke er hendes skyld jeg er syg. jeg har ellers selv forsøgt men det er aldrig rigtig lykkes

Det er måske efter hvor syg man er og om barnet tidligere har oplevet ting pga sygdom :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.