Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

jossse

Hvem er bortvist lige nu, voll. 3

Recommended Posts

jossse
2 som terning, 2 som DP.

Han bliver virkelig savnet.

Ja, jeg tænkte sgu nok, den der Vila_areola var ham. Der er ingen der har en lettere genkendelig retorik end ham...For fanden altså .....#"X¤#!""XX#""# :trist:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydun
2 som terning, 2 som DP.

Han bliver virkelig savnet.

Ej :8: :8:

Øv altså! Det er den dårligste nyhed hele dagen :trist:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ERSMUTTET
Ja, jeg tænkte sgu nok, den der Vila_areola var ham. Der er ingen der har en lettere genkendelig retorik end ham...For fanden altså .....#"X¤#!""XX#""# :trist:

Jeg opdagede ingenting før han skrev i pb det var ham. Men jeg er nok også cirka den dårligste til at se sådan noget.

Jeg synes Terning skabte nuancer på debatten, som få andre herinde er i stand til. Jeg kommer virkelig virkelig virkelig til at savne hans indlæg.

Der er mange jeg gerne så ryge før terninen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hopeless_bitch

Jøsses altså. Manden er jo ikke død, vel....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HarManBrugForDet

Her har man lavet en imi af din ava og gen-postet den ... og så bruger du den ikke :sur:

Sagde han og tilføjede: :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Banni

Jåååw det æææær haaan!! *snøøøft-hyyyyl-vræææl* :whine:..

Og lige nu, er hans kolde, stive, legeme ved at blive misbrugt, af nekrofile dværgnegere, med kææææmpe store dillere(som de faktisk må transportere rundt på rulleskøjter!) og det er bare SÅÅÅ SYYYGT!!! *mere-hyyyyl-og-vrææææl!* :whine:

Udover dét, så tror jeg at jeg smutter nu.. :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
No1Here

Hvorfor skulle terningen være så meget mere speciel end folk som bakmo?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jossse
Hvorfor skulle terningen være så meget mere speciel end folk som bakmo?

Tja,vi har jo alle debattører som vi synes har noget på hjertet der appelerer til os, har en humor der matcher vores osv - og terningen var så bare én af den slags debattører for mig. Derfor... Jeg ku godt li hans farverige retorik, og den måde han altid tog emner op, der var sådan lidt "off key", men som mange alligevel havde en masse at sige til...

Jeg synes aldrig det var kedeligt i en tråd, når Terningen gav sit besyv med - Men jeg har også en svaghed for de "skæve" debattører. Dem der skriver ting, man ikke lige forventer...men jeg er da godt klar over, at alle andre ikke deler dette synspunkt med mig. Mange synes han rablede...

Men altså debatlivet går videre -måske brokker jeg mig bare, fordi der snart er en del af mine favoridebattører der har fået sparket...Og hver gang bliver debatten, i mine øjne, en smule fattigere.

Edit : Forøvrigt ville jeg også ha jamret, da Bakmo blev bannet, hvis jeg havde været her dengang :D

Dog er forskellen på ham og terningen, at terningen ikke er en trold, det var Bakmo vel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LoveMingus

Hvorfor er Thielen ude? Vel ikke på grund af hendes måde at tale på vel?! :gruble::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fnolder
Det kan selvfølgelig også være belastende at få spejlet sat for ansigtet - og så med ironi og skarphed inkluderet...puha nej da!

Her er blevet fattigere!

Personligt er jeg lidt ambivalent vedrørende terningen. Det er da rigtigt at han kunne være både skarp og ironisk - og indrømmet, der er røget mange mundfulde kaffe ud i tastaturet grundet hans farverige skrivestil og formidable formuleringsevne.

Derimod synes jeg nok, at han burde have sparet lidt på de personlige og primitive prædikater, såsom: "Du er så fucking klam, en fucking stodder, fucking gusten, fucking ucharmerende, fucking ulækker", osv.

Når Terningen gik i "svine-mode", så gik glansen sgu ligesom af - og hvis han er røget grundet sit sprogbrug, brugt til og om andre, så synes jeg faktisk det er en helt igennem okay banning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...