Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Sitto

"Sittos" fototråd

Recommended Posts

pipze

Og de er søde de hunde .... men husk at alle ikke har den samme interesse i at se de samme ting/dyr i en tråd ... det bliver hurtigt kedeligt .... jeg ville heller ikke sætte 10 billeder ind i min tråd af min elskede kat .. den er sjov og laver mange skøre ting ... men de billeder har jeg i en mappe på min pc og få på min hjemmeside ... og et par udvalgte kommer i min tråd ... For folk der ikke kender dyret/dyrene ligner de billeder hinanden ... :stoned:

:genert:

Men alt det andet er SÅ fantastisk flot .... :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sitto
Og de er søde de hunde .... men husk at alle ikke har den samme interesse i at se de samme ting/dyr i en tråd ... det bliver hurtigt kedeligt .... jeg ville heller ikke sætte 10 billeder ind i min tråd af min elskede kat .. den er sjov og laver mange skøre ting ... men de billeder har jeg i en mappe på min pc og få på min hjemmeside ... og et par udvalgte kommer i min tråd ... For folk der ikke kender dyret/dyrene ligner de billeder hinanden ... :stoned:

:genert:

Men alt det andet er SÅ fantastisk flot .... :gogo:

Tjaeh, jeg vil nu fortsætte med billeder af mine hunde/måske andre hunde. Hunde er det jeg bedst kan lide at fotografere, og det jeg allerhelst vil være bedst til at tage billeder af. :) Jeg ved godt din kommentar er venlig ment - men folk der ikke gider kigge mine hundebilleder, må hoppe videre så. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pipze
Tjaeh, jeg vil nu fortsætte med billeder af mine hunde/måske andre hunde. Hunde er det jeg bedst kan lide at fotografere, og det jeg allerhelst vil være bedst til at tage billeder af. :) Jeg ved godt din kommentar er venlig ment - men folk der ikke gider kigge mine hundebilleder, må hoppe videre så. ;)

Jamen hver sin mening ... og man skal jo gøre det man er bedst til .... og du er bestemt god til at tage billeder af dine hunde ;)

Ja det er venligt ment ... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pipze

Nu er det jo heller ikke fordi folk overrender min tråd ... såååå måske er der noget jeg skal gøre bedre der' ...

:gruble::gruble::gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk.Heegaard
Lige et par billeder af mine hunde :lun:

Det er nogle super gode billeder du har fået taget:gogo:

Jeg er vild med dem fra flyveren og hundene:lun: Jeg får helt lyst til at få hund:genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sitto
Det er nogle super gode billeder du har fået taget:gogo:

Jeg er vild med dem fra flyveren og hundene:lun: Jeg får helt lyst til at få hund:genert:

Taak.. :kys:

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.