Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Sitto

"Sittos" fototråd

Recommended Posts

Sitto

Tak for jeres gode råd. :)

Har taget jeres råd til mig, og fotograferet igen i dag - leget lidt med kameraets indstillinger, og været nede i hundehøjde for at tage billeder af de firbenede! :)

Her er lidt af billederne. :)

post-84557-13939865259076_thumb.jpg

post-84557-139398652593_thumb.jpg

post-84557-13939865259545_thumb.jpg

post-84557-13939865259748_thumb.jpg

post-84557-13939865283859_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
_milla_
Tak for jeres gode råd. :)

Har taget jeres råd til mig, og fotograferet igen i dag - leget lidt med kameraets indstillinger, og været nede i hundehøjde for at tage billeder af de firbenede! :)

Her er lidt af billederne. :)

:lun: Hvor er de bare søde!! Man kan rigtig se at de hygger sig :-P (kan godt lide at din westi er helt brun på snuden - man kan rigtig se at den har været nede og snuse i jorden :lol: )

Flotte billeder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dirtydancing
:gogo: meget bedre end de forrige du uploadede!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sitto
:lun: Hvor er de bare søde!! Man kan rigtig se at de hygger sig :-P (kan godt lide at din westi er helt brun på snuden - man kan rigtig se at den har været nede og snuse i jorden :lol: )

Flotte billeder :D

Ja, det er en af ulemperne med en hvid hund, som ELSKER mudder og musehuller.. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sitto
:gogo: meget bedre end de forrige du uploadede!

Tak. :)

Jeg synes også der er blevet bedre. Så jeg takker mange gange for dine råd, dem vil jeg prøve at huske, hver gang jeg tager billeder. :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pipze

Super gode billeder denne gang .. SÅDAN :gogo:

Glæder mig til at se flere :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sitto
Super gode billeder denne gang .. SÅDAN :gogo:

Glæder mig til at se flere :banan:

Tak. :)

Der kommer nok snart nogle nye billeder.. i hvertfald 100% sikkert efter uge 7 - jeg tager nemlig til Italien i uge 7. :banan: Så skal der dælme tages mange billeder!! Pt. har jeg kun 1 GB kort i mit kamera, men har 2 GB i min nye mobil, tror jeg vil få byttet de to kort rundt, det passer vidst bedre - så kan jeg tage rigtig mange billeder i Italien. :) Men mon ikke der kommer lidt nye billeder inden også. Må ud i haven og se om der er noget jeg kan fotografere, så jeg kan lege lidt mere med kameraets indstilling. Vejret må dog godt, bare blive en smuuule bedre først! :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pipze

Husk batteriet også skal være godt opladet inden alle de billeder ;)

Spændende at se billeder fra Italien .. :ivrig: især lækre brune mænd .. ( ikke alt for veltrænede )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sitto

Så, nu kommer der billeder af andet end mine dejlige hunde.. ;)

Var på marken med hundene, og gå i dag. Vejret var ikke super godt, så lidt svært at fange nogle rigtig gode billeder af hundene, nogle fik jeg dog alligevel! :-D Men gav mig i stedet til at lege lidt med kameraet, og fotografere noget natur i stedet. :klap:

Her er en kedelig vissen plante, som jeg fotograferede lidt anderledes. Synes resultatet blev rigtig godt. :) Specielt hvis man vidste hvor kedelig og grim planten ellers er..

post-84557-13939865562345_thumb.jpg

post-84557-13939865562618_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sitto

Gummistøvlerne var også rigtig gode at have på i dag. :) De skulle også lige fotograferes:

post-84557-13939865562922_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.