Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Fru--Kristensen

? ang hsg undersøgelse

Recommended Posts

avenzio
ja men når man har en lille ved man jo desværre hvordan de kan være :rulle: det må i oz næsten ha prøvet med jeres?

og jo tak går lidt bedre ( 7-9-13) det liger "gammelt" blod der kommer ud nu, så håber det er ved at stoppe ( undskyld forklaringen :blush: )

ja det ved jeg desværre godt, snakkede faktisk med de andre forældre i Malous dagpleje om det her sidste dag, det er faktisk utroligt at man ofte må lyve sit barn mere sygt end det er for at få en vagtlæge til at se på barnet... det var ihvertfald noget vi alle kunne nikke genkendende til.. desværre..

Godt at høre at det er ved at stoppe, og håber du får en dejlig dag idag:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru--Kristensen
ja det ved jeg desværre godt, snakkede faktisk med de andre forældre i Malous dagpleje om det her sidste dag, det er faktisk utroligt at man ofte må lyve sit barn mere sygt end det er for at få en vagtlæge til at se på barnet... det var ihvertfald noget vi alle kunne nikke genkendende til.. desværre..

Godt at høre at det er ved at stoppe, og håber du får en dejlig dag idag:kys:

Lige et hurtigt svar hvis du ser det avenzio: håber oz du/i får en dejlig dag.. glædelig jul :kys::santa2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lille.fisk

Jeg blødte lidt i løbet af dagen efter undersøgelsen men ellers havde jeg ikke noget....Håber det gå dig bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.