Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Fru--Kristensen

? ang hsg undersøgelse

Recommended Posts

Fru--Kristensen

Hejsa..

Et hurtigt spørgsmål :)

Hvor længe blødte efter du fik lavet den undersøgelse?

Fik lavet en i torsdags, og smerterne forsvandt i løbet af torsdagen, men blodet... hmm... syntes jeg bløder mere og mere :forvirret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gizmo2650
Hejsa..

Et hurtigt spørgsmål :)

Hvor længe blødte efter du fik lavet den undersøgelse?

Fik lavet en i torsdags, og smerterne forsvandt i løbet af torsdagen, men blodet... hmm... syntes jeg bløder mere og mere :forvirret

Jeg blødte slet ik efter jeg fik lavet min HSG, men jeg havde mange smerter resten af dagen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fr-sweet

jeg mener kun der kom et par dråber, så jeg ville ringe til lægen hvis jeg var dig.

kan det være din mensturation?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru--Kristensen

nej jeg havde min mens fra d 10 til og med d15 dec :forvirret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tabula

Jeg havde hverken smerter eller blødning efter min HSG.

Men det er da irriterende at du stadig bløder, og det bliver værre :ae:

Prøv at se julen over, og bliver det meget værre - så ring til den vagthavende på den nærmeste gyn.afd eller din klinik.

Jeg er også begyndt at pletbløde, midt i en p-pille cyklus - meget mystisk, det har jeg ikke prøvet før :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
avenzio

Jeg blødte ikke overhoevedet havde mange smerte men ingen blod. måske du skulle kontakte vagtlægen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
T.A.F.K.A.M.B

jeg blødte heller ikke..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru--Kristensen

Jeg snakkede med lægevagten i går, og fik svaret : at hvis det ik var livsnødvendigt ville de ik hjælpe mig :8:

Undskyld mig, men hvordan faen skal jeg vide om der er noget helt galt, virker det jo som om der er når i skriver i ik blødte..

FORBANDEDE lægevagt :sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
avenzio
Jeg snakkede med lægevagten i går, og fik svaret : at hvis det ik var livsnødvendigt ville de ik hjælpe mig :8:

Undskyld mig, men hvordan faen skal jeg vide om der er noget helt galt, virker det jo som om der er når i skriver i ik blødte..

FORBANDEDE lægevagt :sur:

Hold da kæft hvor er det bare for ringe.. det er utroligt at de gang på gang skal være så umenneskelige ved lægevagten:sur:

Går det egentlig bedre med dig idag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru--Kristensen
Hold da kæft hvor er det bare for ringe.. det er utroligt at de gang på gang skal være så umenneskelige ved lægevagten:sur:

Går det egentlig bedre med dig idag?

ja men når man har en lille ved man jo desværre hvordan de kan være :rulle: det må i oz næsten ha prøvet med jeres?

og jo tak går lidt bedre ( 7-9-13) det liger "gammelt" blod der kommer ud nu, så håber det er ved at stoppe ( undskyld forklaringen :blush: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.