Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

wombat12

Mary - noget er forandet...

Recommended Posts

panja
Og hendes øre?

Er det kun mig der kan se det??:forvirret :forvirret :forvirret

Sorry så:fløjt:

Nej... på det nederste billede ser det ud som om hun har fået syet øret ind til hovedet. Og noget af flippen mangler. Men er det nederste billede ikke det ældste?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wombat12
Nej... på det nederste billede ser det ud som om hun har fået syet øret ind til hovedet. Og noget af flippen mangler. Men er det nederste billede ikke det ældste?

Det nederste foto er det ældste (ca. 2003). Det andet ret nyt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
faith-

Ehm, hvad er forskellen, udover at hun er blevet tyndere og ældre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wombat12

Jeps, det nederste er ældst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OutOfOrder
Æhhhh.... om jeg fatter, at det ikke er ret tydeligt, at Marys næse er forandret ude på næsetippen!

Hvis man ikke kan se den "mystiske" forskel på disse to fotos, så har Michael Jackson aldrig været under kniven :lol:

Det er jo to helt forskelleige vinkler på næsen - det ene lidt nedefra og det andet fraoven - jeg kan altså ikke se nogen markant forskel :forvirret

Vedrørende Michael Jackson: Hvis du mener, at det at jeg ikke synes der er sket noget med Mary's næse er det samme som at han ikke har været under kniven - så må det stå for din egen regning ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
baby2005
Marys næse, fra da hun stod frem på kajen i Hobart for snart maaange år siden, og til nu er da blevet lidt finere og smallere med tiden :gruble:

På det nye foto er næsen smallere over det nederste af næseryggen, og omkring næseborene er næsen mere fin og feminin. På Hobart-billedet er næsen ude for enden og ved næseborene lidt mere "klumpet" og større.

Og så er det som om, at hendes hage ikke er så markeret mere. Som om at den er blevet lidt mindre "på fronten", ikke under hagen, men foran. Ansigtet er er ikke så aflangt mere, nu er det mere harmonisk.

Det er ikke så meget, at der er modelleret ved Mary (ikke Hollywood agtigt, hvor de virkelig for noget taget af, når de nu alligevel ikke der på operationsbordet), men nok til at man kan se en forskel, der gør, at Mary er meget flottere nu.

Men hun ser også ud til at have fået gjort tænderne hvidere og hvorfor skal hun dog igennem sådanne operationer - syntes ikke det er nødvendigt at man skal modellere om på sig selv når man bliver ældre.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
baby2005
Æhhhh.... om jeg fatter, at det ikke er ret tydeligt, at Marys næse er forandret ude på næsetippen!

Hvis man ikke kan se den "mystiske" forskel på disse to fotos, så har Michael Jackson aldrig været under kniven :lol:

Prøv selv at se din egen næsetip. Ændrer den sig så meget fra når du smiler (foto med opsat hår) til, når du smiler mere (foto med udslået hår)?

Hendes næse fra det bryllup, som hun var med Frederik til i Frederiksborg Slotskirke før forlovelsen, har altså en længere næsetip - og den svejer udad/opad på en meget mere markant måde... Og der sidder fedtet da ikke! På det nyere foto er næsen mindre, mere fin og afrundet ude ved næsetippen.

Hvis man ikke kan se en forskel, som nææææsten kun kan skyldes en hemmelig kniv, så skal man ikke søge ind til politiet og sidde med opklaringssager :lol::-P

Helt sikkert er den det - den har da været under kniven fordi ens næse forandre sig ikke trods vægttab - sådan er det.........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
missuniversedk

Jeg synes at Mary var meget pænere og charmerende inden hun gik ind i konehuset, hun ser så falsk ud nu..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.