Jump to content
Velkommen til DinDebat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

n-a-t

Ord, du ikke kan fordrage

Recommended Posts

trommer47
Bejse kommer lige med under denne kategori..

og lidt pudsigt men her hvor jeg kommer bruger vi konsekvent: vos istedet for os,

osses istedet for vores,

det er da en smule bagvendt :lol:

Åååres i stedet for vores, bruges nogle steder heromkring, jeg havde også en kollega der sagde orr i stedet for jeg. Det lød umådeligt bøvet.. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
humsebjørnen
skiftede mening? hvorhenene?

Du skriver jo at du syntes sådan og sådan... Det må jo betyde at du ikke synes sådan længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
WiiPlayer

Kald mig bare sippet, men jeg kan altså ikke fordrage ordet "kneppe"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
libria
Du skriver jo at du syntes sådan og sådan... Det må jo betyde at du ikke synes sådan længere.

nope bare smadret korttidshukommelse og en dårlig uddannelse :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SaltyCharlott

- Rent... :evil: ("Rent fagligt er hun godt med")

- Den går ind og... :sur: ("Vores balsam til tørt hår går ind og...")

Lort i ørene, aaaarrrrrgh!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
janemlignej

Jeg hopper med på den om "Paradise HOtel". Det kan fanme ikke passe, at nærmest alle udtaler det sådan!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
moni87dk

Dem der bruger forkortelser selv når de snakker. Kendte en der i stedet for at grine sagde: LOL! aaargghh... kan simpelthen ikke tåle det.

derudover, undskyld hvis jeg træder nogen over fødderne (og er ikke rasict), irriterer det mig grænseløst når folk bruger ordet walla! (eks. walla, hvad snakker du om?), specielt når danskere der ikke er muslimer begynder at bruge det... aaaaarrgggh!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BigJim68

Tudekiks.

Jeg har - heldigvis - aldrig hverken hørt eller læst det andre steder end her på depjatten, men jeg synes, det er virkelig stygt! Det er nok mest, fordi det signalerer "jeg er for dum til at modargumentere, så jeg lukker debatten på denne måde" eller "lige præcis dette emne finder jeg uvigtigt, så jeg vælger at gøre nar af dem, der gider diskutere det, i stedet for at gå mig en tur eller noget andet mere formålstjenligt".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Scalisfix
Jeg hader at høre " havde jeg nær sagt "........der følger aldrig noget efter.

Den hopper jeg med på...selv om jeg indimellem selv kommer til at bruge vendingen. Men det er noget vrøvl, for man siger det man nær havde sagt - blot på en indirekte måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
iver_684

"så er den hellige GRAV velforvaret"........mener altså at det hedder GRAL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...