Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Yaka

Perler fra ungerne 3

Recommended Posts

Depeche_Mama

På skovtur i dag havde A på 4,5 år en længere udredning om 'kaninfiks'. Jeg hørte ikke heeelt efter, da han var i snakkehjørnet. 

Han fortalte og fortalte, og først da han kom til, at 'det kommer ud af træerne og er meget klistret, så man kan ikke rigtigt få det af fingrene...' 

Så gik det op for mig, at vi talte om... HARPIKS :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zoxa

Da min datter var ca. 6 år syntes jeg hun måtte være gammel nok til at vi en lørdag tog på Rosenborg slot, for hun elskede at grave i mit smykke skrin så nu skulle hun da også se dronningens. Vi sidder muntert i bussen efter skole og snakker om den kommende dags udflugt.

"Men mor, hvis jeg skal kigge i dine smykker så skal jeg spørge om lov og du skal være der?"  "ja, skat"

"Men hvad nu hvis dronningen ikke er hjemme? Kan vi så bare ringe og spørge hende eller skal vi så tage hjem igen?"

De andre i bussen var flade af grin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
On 17/11/2016 at 16:37, Zoxa skrev:

Da min datter var ca. 6 år syntes jeg hun måtte være gammel nok til at vi en lørdag tog på Rosenborg slot, for hun elskede at grave i mit smykke skrin så nu skulle hun da også se dronningens. Vi sidder muntert i bussen efter skole og snakker om den kommende dags udflugt.

"Men mor, hvis jeg skal kigge i dine smykker så skal jeg spørge om lov og du skal være der?"  "ja, skat"

"Men hvad nu hvis dronningen ikke er hjemme? Kan vi så bare ringe og spørge hende eller skal vi så tage hjem igen?"

De andre i bussen var flade af grin

:lol: den var virkelig sød 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Jeg har sådan en lidt gammelklog søn, som til tider er griner. Selvom han er 13 år, kommer han stadig med perler.

Vi skal til skolehjem samtale, læren har sendt en elevplan. Vi læser den, og den er super positiv. Senere siger sønnen

Mor

ja 

vi skal lige aftale hvad jeg siger til læren 

hvad mener du, du skal da sige, det du har lyst til

uhm nej, fordi jeg ER altså fræk i timen, det er faktisk blevet værre det sidste år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites