Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

aysenur

Leje af lejlighed i Kbh for 1 uge

Recommended Posts

aysenur

Jeg har læst en del om hvordan man kan leje lejligheder i kbh ugebasis, istedet for at bo på et hotel.

Nu skal vi til KBH til januar. vi vil gerne bo i en lejlighed der ligger meget centralt. Dvs tæt på Rådhuspladsen. Men kunne ikke rigtigt finde nogen.

Manden hader nemlig hoteller. Så det skal være en lejlighed.

Kender i nogen der har sådan en lejlighed? Eller måske jer selv?

(vi er 2 voksne)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lille.fisk

Det har jeg godt nok aldrig hørt om? Hvor har du læst det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
aysenur

på nettet men jeg kan bare ikke huske siden :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerRom

Prøvede lige at google: lejlighed i københavn på ugebasis og fik følgende frem:

Storkøbenhavn - Hoteller i Danmark - Hoteller & Ferieboliger ...Firmaet lejer lejligheder ud i København på dags- eller ugebasis. Se prisliste, beliggenhed samt enkelte billeder af lejlighederne. Citilet profil side ...

www.feriestart.dk/5014/1412/1417/ - 22k - Cached - Lignende sider - Noter dette

Bolig i København - Lejlighed i KBH områdetLejlighed i København på UGE-BASIS 1-værelses lejlighed fremlejes i København på ugebasis, 7 dage. Lejligheden indeholder køkken, lille entre, ...

www.boligmangel.dk/bolig/kbh/lejligheder_kobenhavn.asp - 23k - Cached - Lignende sider - Noter dette

Ferielejlighed i KøbenhavnJeg har brug for en handicapvenlig lejlighed i nærheden af København. ... kan du leje en 2-værelses lejlighed på ugebasis beliggende på Fjeldhammervej 8 i ...

ryk.dk/debat/opslag/?x2=389 - 7k - Cached - Lignende sider - Noter dette

Hotel lejligheder - ASCOT APARTMENTSHotel lejligheder ... ... ejligheder i København tæt på Tivoli - ASCOT APARTME ... Morgenbuffet: 75 kr. for gæster, der bor i hotellejlighed på ugebasis. ...

www.ascot-apartments.dk/hotellejligheder/hotel_lejligheder.asp - 25k - Cached - Lignende sider - Noter dette

Hotellejlighed københavn - ASCOT APARTMENTSMorgenbuffet: 75 kr. for gæster, der bor i hotellejlighed på ugebasis. ... Hotel lejlighederne ligger i hjertet af København, tæt på Rådhuspladsen og ...

www.ascot-apartments.dk/hotellejligheder/hotellejlighed_koebenhavn.asp - 26k - Cached - Lignende sider - Noter dette

[ Flere resultater fra www.ascot-apartments.dk ]

Find værelse eller lejlighed til leje i København S på dba.dk ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
anicenice

Den kommune jeg bor i, ejer flere lejligheder i København som man kan leje pr uge eller for et par dage. Ved ikk om din kommune har noget lignende?Nu kan jeg ikk lige huske sammenhængen, men mon det har noget at gøre med uhævede feriepenge eller sådan noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tornehave41

Jeg arbejder i Århus kommune og de har 3-4 lejligheder i københavn, vi har to gange lejet en der ligger på holmen tæt på operahuset, det er helt fantastisk. Så hvis du arbejder i Århus kommune er der muligheder!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livica

Du kan finde en masse på den blå avis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Today_Is_A_Good_day

ASCOT Har vi boet hos, det er en hotel lejlighed, med køkken, stue og soveværelse, der er opgange til lejligheden, så man skal ikke igennem hotellet for at komme op til dem, vi havde en penthaus med en flot udsigt.

Det er lidt dyrt, men meget centralt, og der er mulighed for at parker i en gård, der bliver lukket om natten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
malinahansen
Skjult

Jeg har hørt om Wimdu (http://www.wimdu.dk/). De har alverdens ferieboliger, lejligheder, B&B og hostels. Skulle være en ret sjov oplevelse og oftest ligger boligerne centralt og du ser byen fra en helt anden side. Med ferieboligen medfølger en vært som du aftaler det hele med. Har kun hørt godt om det og selvom det er over nettet er det hele verificeret og sikkert. Jeg tror selv jeg prøver næste gang jeg tager til Paris.

Håber du finder det der passer dig bedst :)

Del dette indlæg

Link til indlæg