Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

miss_sommerfugl

Lidt perlesyning

Recommended Posts

miss_sommerfugl

I aftes og her til formiddag fik jeg "fremtryllet" denne søde 5 cm klokke - perfekt til et juletræ :)

post-5469-13939919076331_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mille0512
Skjult

Så har jeg fået taget lidt billeder. Der kommer flere når jeg får julepynten frem. Den her dug er det største jeg har lavet. Den tog også lang tid. til sidst tog en omgang 2 til 3 dage at sy..editpagecontent.aspx?PageID=19688445

Del dette indlæg

Link til indlæg
mille0512
I aftes og her til formiddag fik jeg "fremtryllet" denne søde 5 cm klokke - perfekt til et juletræ :)

Nå nu har jeg fået taget et pat billeder af mine perleting, men der kommer mere når jeg har fået juletingene frem. Har bare et stort problem hvordan får jeg billeder her ind som en vedhæftet fil?.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dumbcat

Hvor er det nogen smukke ting du laver, jeg er især vild med de små stjerner du havde brugt på juletræet :love:

Jeg forsøgte mig med perlesyning for en del år siden, men har desværre ikke det store talent der. Fik lavet et par lyskranse, men det var også hvad mine evner rakte til :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_sommerfugl

Tak dumbcat - har fået syet et par stykker mere, så de "fylder" lidt mere den kommende jul.

Her er så en kogle og en tromme- begge 5 cm.

Koglen var en smule kedelig, men ret fin at se på.

post-5469-1393992343304_thumb.jpg

post-5469-13939923433249_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_sommerfugl

Der er da mønstre og vejledninger til smykker men har ikke syet nogen af dem.

Men det ville nok være ret ligetil bare jeg havde et mønster, de skal jo sjældent passe på formene, så de gamle mønstre kan sikkert stadig bruges.

Hvis du kan huske nogenlunde hvordan sådan et armbånd så ud, kunne jeg nok lave noget lignende - medmindre det mere er minderne om et armbånd end selve armbåndet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Truss87

uf de trommer er godt nok fine. Kan man bestille sådan nogle til inden jul? De ville pynte på juletræet hos min mor:love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mille0512

Nå jeg kan altså stadig ikke ligge billeder her ind

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_sommerfugl

inde under avanceret er der et sted du kan klikke "administrer vedhæftelser" og så kan du vælge et billede du gerne vil oploade - men du skal da have din egen fremvisningstråd synes jeg :)

Jeg har lidt småtterier igen...

Eller - det første er et billede af de 2 klokker sammen jeg har syet på bestilling.

Derefter hyggede jeg mig med nogle små klokker og så syede jeg mit første hjerte igår - var ikke så svært som frygtet, så kunne sagtens finde på sy større hjerter i fremtiden - dejligt med lidt variation til klokkerne

post-5469-13939925303767_thumb.jpg

post-5469-13939925304156_thumb.jpg

post-5469-13939925304352_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_sommerfugl

Nålen har glødet de sidste par uger selv om jeg også lige har fået lavet en eksamensopgave...

Først er der totalt 4 trommer til truss :)

Og så "lige" en stjerne - der er 20 cm fra spids til spids, så det er et stort arbejde - men er rigtig godt tilfreds med resultatet, da jeg aldrig har syet en stjerne før :)

post-5469-13939926921132_thumb.jpg

post-5469-13939926921558_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.