Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Atrice

2 royale bryllupper næste år

Recommended Posts

Atrice

For os små royalister er der noget at glæde sig til... har lige læst, at kronprinsesse Victoria fra Sverige også skal giftes til næste år :D

Victoria endelig afsat

:glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PernxD

Det er da dejligt at vi får to royale bryllupper, og den masse fine kjoler at kigge på..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Atrice
Det er da dejligt at vi får to royale bryllupper, og den masse fine kjoler at kigge på..

Ja det var også lidt min tanke - glæder mig næsten mere til at se Victorias kjole end til Maries... Victoria er jo trods alt kronprinsesse :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mc.musen
Ja det var også lidt min tanke - glæder mig næsten mere til at se Victorias kjole end til Maries... Victoria er jo trods alt kronprinsesse :D

Ja Vic. bliver mere spændende....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Havnemolen
For os små royalister er der noget at glæde sig til... har lige læst, at kronprinsesse Victoria fra Sverige også skal giftes til næste år :D

Victoria endelig afsat

:glad:

Hvis du tænker på Joachim og hende Marie et eller andet, så tror jeg ikke denne forlovelse holder.

Han har igen valgt forkert - efter hvad der fortælles fra velunderrettet kilde.

Jais.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Luane

Jeg kan godt lide pressens brug af ordet "endelig". Jeg er ældre end Victoria og har endnu ikke travlt med at bliver gift. :D Men jeg skal selvfølgelig heller ikke levere en tronarving.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Halldora

Jaaaaaaaaa, Victoria er da også LANGT smukkere end Marie, og så er førstnævnte én af mine favoritter blandt de skandinaviske kongelige. Glæder mig mest til svenskerbrylluppet, det bliver skønt - og spændende med alle de kjoler, vi får at se.

Halldora.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
storesoesterT2

Har været i udlandet, så har ikke fået nyheder fra DK. Er der sat dato på Jokkes bryllup?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solsikke80
Har været i udlandet, så har ikke fået nyheder fra DK. Er der sat dato på Jokkes bryllup?

Nej ikke endnu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cille_glad

er der blevet fastsat en dato for Victorias bryllup eller er det bare løse rygter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.