Atrice 352 Skrevet 20.oktober 2007 For os små royalister er der noget at glæde sig til... har lige læst, at kronprinsesse Victoria fra Sverige også skal giftes til næste år Victoria endelig afsat Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PernxD 13 Skrevet 20.oktober 2007 Det er da dejligt at vi får to royale bryllupper, og den masse fine kjoler at kigge på.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Atrice 352 Skrevet 21.oktober 2007 Det er da dejligt at vi får to royale bryllupper, og den masse fine kjoler at kigge på.. Ja det var også lidt min tanke - glæder mig næsten mere til at se Victorias kjole end til Maries... Victoria er jo trods alt kronprinsesse Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mc.musen 290 Skrevet 22.oktober 2007 Ja det var også lidt min tanke - glæder mig næsten mere til at se Victorias kjole end til Maries... Victoria er jo trods alt kronprinsesse Ja Vic. bliver mere spændende.... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Havnemolen 6 Skrevet 22.oktober 2007 For os små royalister er der noget at glæde sig til... har lige læst, at kronprinsesse Victoria fra Sverige også skal giftes til næste år Victoria endelig afsat Hvis du tænker på Joachim og hende Marie et eller andet, så tror jeg ikke denne forlovelse holder. Han har igen valgt forkert - efter hvad der fortælles fra velunderrettet kilde. Jais. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Luane 233 Skrevet 22.oktober 2007 Jeg kan godt lide pressens brug af ordet "endelig". Jeg er ældre end Victoria og har endnu ikke travlt med at bliver gift. Men jeg skal selvfølgelig heller ikke levere en tronarving. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Halldora 381 Skrevet 24.oktober 2007 Jaaaaaaaaa, Victoria er da også LANGT smukkere end Marie, og så er førstnævnte én af mine favoritter blandt de skandinaviske kongelige. Glæder mig mest til svenskerbrylluppet, det bliver skønt - og spændende med alle de kjoler, vi får at se. Halldora. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
storesoesterT2 520 Skrevet 24.oktober 2007 Har været i udlandet, så har ikke fået nyheder fra DK. Er der sat dato på Jokkes bryllup? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Solsikke80 52 Skrevet 24.oktober 2007 Har været i udlandet, så har ikke fået nyheder fra DK. Er der sat dato på Jokkes bryllup? Nej ikke endnu Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cille_glad 7 Skrevet 24.oktober 2007 er der blevet fastsat en dato for Victorias bryllup eller er det bare løse rygter? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites