Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

nyccrazy

1015 København K

Recommended Posts

elfinheaven
Smag og behag. Jeg har svært ved at tage deres opstyltede og småsorte snak efterhånden. De prøver -efter min mening - at fremstille sig selv som almindelige, og det er de og deres situation jo i sagens natur ikke. Jeg er TRÆT af Frederik som almindelig. Han skal sgu til at træde i karakter - og det går da nærmest den modsatte vej IMO.

Det er det første længere interview, de har givet til de danske medier, ja. Man kan jo godt blive lidt skuffet over, at det så netop bliver den rene sødsuppe tilmed med overnuttede modelbilleder af det forelskede par.. Kunne de smøre mere tykt på, hvis de prøvede? Jeg tvivler..

Måske er de bare ikke mere interessante end det interview viste.

Så er der jo bare endnu mindre grund til at købe den bog. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Domitilla
Måske er de bare ikke mere interessante end det interview viste.

Så er der jo bare endnu mindre grund til at købe den bog. ;)

Det kommer vel an på, om man tror, at bogen er troværdig ;) Jeg synes faktisk, det er meget morsomt, at kongehuset skifter pr-dame, og at dette interview kommer så hurtigt efter, at bogen er kommet - det kunne jo være, at damen rent faktisk har fat i noget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
elfinheaven
Det kommer vel an på, om man tror, at bogen er troværdig ;) Jeg synes faktisk, det er meget morsomt, at kongehuset skifter pr-dame, og at dette interview kommer så hurtigt efter, at bogen er kommet - det kunne jo være, at damen rent faktisk har fat i noget :)

Måske har hun, det er der jo ikke nogen af os der ved med sikkerhed.

Måske er de bare blevet klar over at det er blevet tid til at gøre noget ved deres image.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
panja
Jeg må desværre tilslutte mig. Interviewet gav mig en følelse af, at man stadig ikke rigtig kan komme ind under facaden. Nuvel, vi fik at vide, at Frede kører på Christianiacykel ned til børnehaven med Christian. At Isabella sover inde hos sine forældre og måske er ved at få tænder. At de tænker over, at Christian skal være konge en dag m.m. Svarene er uendeligt forudsigelige og perfekte, uden egentlig kød på eller personlighed.

Når jeg tænker på det timelange tv-interview Prince William og Harry gav i anledening af 10 året for deres mors død, så må jeg godt nok sige, at der er lang vej for Mary og Frederik endnu.

De engelske prinser, der mistede deres ene forældre i en alder af 10-15 år, var SÅ mega velformuleret, de var humoristiske og alvorlige, de var dybsindige og havde klart tænkt over deres liv og verden omkring dem.... Mary og Frederik er 36 og 40 år lige om lidt, og de har i mine øjen lidt for lidt personlighed at byde på. Og igen og igen viser de kun os et lidt for sukkersødt facadeligende billede af dem.

Synes at Dr. Margrethe, Henrik, Joachim og Alex har vist SÅ meget mere personlighed...

Der var et lignende interview og billeder i billed bladet i går. Det virker som en kopi af det fra berlingske tidende. Og det slutter meget brat... Som om de ikke har haft plads til det hele. Jeg giver dig ret i dine betragtninger. Jeg synes heller ikke "det unge" par har meget at byde på alderen taget i betragtning. Enten tyder det på, at de er total intetsigende, ell. også må de have mange lig i lasten, som de ikke ønsker frem for offentligheden. Specielt lagde jeg mærke til, at Frederik og især Mary gik ind og forsvarede den opdragelse Frederik har fået. Lidt pinligt, synes jeg. Især eftersom Frederik i et tv-interview for nogle år siden da sagde, at han var glad for at han havde dronning ingrid, for han var ensom og nærmest suicidal til tider. Og hans forældre og især prins Henrik var hårde forældre, der ikke var meget sammen med sine børn. Kronprinsparret vil gerne fremstå som almindelige mennesker, der selv tager sig af deres børn. Men almindelige mennesker har, såvidt jeg ved ikke 3 barnepiger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sipaluk

Og helt ærligt synes I ikke bare, at de laver alt for lidt for alle de rare skattekroner de får forærende? Frederik arbejder 4 dage om måneden!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
panja
Og helt ærligt synes I ikke bare, at de laver alt for lidt for alle de rare skattekroner de får forærende? Frederik arbejder 4 dage om måneden!!!

Jo de laver alt for lidt synes jeg. Og ovenikøbet er mange af især Frederiks repræsentationer forbundet med hans fritidsinteresser.

Jeg ville også gerne betales for at gå i det kongelige, til koncerter og sport.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nyccrazy
Jo de laver alt for lidt synes jeg. Og ovenikøbet er mange af især Frederiks repræsentationer forbundet med hans fritidsinteresser.

Jeg ville også gerne betales for at gå i det kongelige, til koncerter og sport.

Når han deltager i sejlads og andre sportslige begivenheder er det nu betraget som arbejde. Selvom man kan se fra Harboes resultater at hans tilstedværelse har ikke føret til højere indtægter. Men jeg tvivler på, at han er i stand til at lave et rigtig stykke arbejde. Joakim har trods alt oprettet en interessant forretning. På trods af al den negative omtale han får i pressen pga hans nogle gange begejstrede ture i byen før Marie, så synes jeg alligevel at han er bedre egnet end Frede til at være kong. Tænk tilbage til 90'erne, da han var i 20'erne. Jokke stiftede familie og gjort det rigtig godt mens Frede kørte rundt med Malou Aamund og lavede mange dumme ting. Jokke fik sit ungdomsoprør senere i livet fordi han havde været den ansvarlige i hele sit liv. Nogle gange kan det være i orden med lidt oprør. For 6 år siden var Jokke stadig DKs fortrukne prins. Det bliver han igen, vil jeg vædde på, da jeg mener ikke Frede er egnet til at være kong.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.