Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

nyccrazy

1015 København K

Recommended Posts

elfinheaven
Tusind tak..

Fantastisk ide !!

Eller læs Jyllandspostens store interveiw med Mary og Frederik, hvis du gerne vil vide noget mere om dem.

Det kommer fra dem selv, og ikke en såkaldt journalist der ikke har sine kilder i orden.

Det kan godt være at bogen er skrevet i en sober tone, men jeg synes f.eks. ikke at det er særligt sobert at skrive at Frederik ikke kan holde sig fra andre damer uden at have fuldt belæg for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xxx---xxx
Jeg vidste ikke, det var en sladderbog, da jeg startede. Egentlig burde det jo være uinteressant, at Frederik har problemer med at holde sig til en dame ad gangen - men det er jo en offentlig hemmelig og ikke noget nyt. Men det er jo noget andet, at se det på papiret.

Det var sidste kapitel i bogen, jeg syntes var rigtigt interessant. Hvorfor betaler de kongelige ikke indkomstskat af deres privatformue? Og hvorfor betaler vi for så mange slotte dtil deres private brug. De burde kunne klare sig uden Gråsten! Og især når de som Frederik ikke laver mere!! Hvis han ikke gider være konge, så kan han altså bare sige nej! Og nej, så meget er man heller ikke forpligtet af sin skæbne. Sig nej! Hvis man vil nyde så må man også yde. Jeg blev faktisk ret forarget og jeg kan ellers smadder godt lide Frederik.

Jeg må også indrømme at det faktisk er en bog hvor jeg lærte en masse om kongehuset og historien om familien osv. Der var mange ting jeg ikke vidste om kongehuset ( om deres stamtræ osv) men som blev fortalt i denn bog.

Jeg har helt klart den samme holdning om det med pengene, jeg mener generalt at vi betaler alt for meget for at de kan leve det "søde" liv uden at lave særligt meget.

Hvorfor er det endelig lige at så mange mennsker bare finder så i det og glædeligt betaler for at de kan bruge så mange af vores penge hver eneste dag uden endelig af gøre noget???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Domitilla
Eller læs Jyllandspostens store interveiw med Mary og Frederik, hvis du gerne vil vide noget mere om dem.

Det kommer fra dem selv, og ikke en såkaldt journalist der ikke har sine kilder i orden.

Det kan godt være at bogen er skrevet i en sober tone, men jeg synes f.eks. ikke at det er særligt sobert at skrive at Frederik ikke kan holde sig fra andre damer uden at have fuldt belæg for det.

Mener du interviewet i Berlingske? Det er sgu da den rene sødsuppe :-D Der er jo ikke et eneste kritisk spørgsmål, men bare en ordentlig omgang sniksnak. Jeg er faktisk ret overrasket over, hvor lidt de har at byde på. Frederik er snart 40 - man skulle tro, manden havde gjort sig dybere tanker om, hvad fremtiden byder på, men nej. Det er simpelthen for tyndt IMO.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
elfinheaven
Mener du interviewet i Berlingske? Det er sgu da den rene sødsuppe :-D Der er jo ikke et eneste kritisk spørgsmål, men bare en ordentlig omgang sniksnak. Jeg er faktisk ret overrasket over, hvor lidt de har at byde på. Frederik er snart 40 - man skulle tro, manden havde gjort sig dybere tanker om, hvad fremtiden byder på, men nej. Det er simpelthen for tyndt IMO.

Hellere sødsuppe end sladder. Jeg så et interview med hende der skrev bogen (kan ikke huske hvad hun hedder) og jeg fandt hende meget usympatisk og dårlig til at argumentere.

Ikke lige min kop the, men sådan er vi jo forskellige. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Domitilla
Hellere sødsuppe end sladder. Jeg så et interview med hende der skrev bogen (kan ikke huske hvad hun hedder) og jeg fandt hende meget usympatisk og dårlig til at argumentere.

Ikke lige min kop the, men sådan er vi jo forskellige. :)

Nu gik det mere på, hvor troværdigt det man læser skulle være. Jeg tror, at de i kongehuset er fuldt ud i stand til at præsentere fakta, så det viser dem i det bedste lys - også selvom det er på kanten af sandheden. I den sammenhæng, synes jeg, hendes bog er interessant. F.eks. kunne man jo antage, at det kæmpe photoshoot, som Frederik og Mary pludselig laver i Berlingske, kunne være en reaktion på bogen - så måske har hun ramt en nerve :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
elfinheaven
Nu gik det mere på, hvor troværdigt det man læser skulle være. Jeg tror, at de i kongehuset er fuldt ud i stand til at præsentere fakta, så det viser dem i det bedste lys - også selvom det er på kanten af sandheden. I den sammenhæng, synes jeg, hendes bog er interessant.

Tror jeg også de er. Men jeg vil hellere høre dem smøre lidt tykt, end hende der har skrevet bogen skrive noget der meget vel kan være usandt.

F.eks. kunne man jo antage, at det kæmpe photoshoot, som Frederik og Mary pludselig laver i Berlingske, kunne være en reaktion på bogen - så måske har hun ramt en nerve :)

Ja, eller måske er det bare fordi at et interview med dem har været efterlyst i medierne, f.eks. kom Jes Dorpf med en udtalelse om at han synes det var på tide at høre noget fra dem.

Det er vist første gang siden brylluppet de har givet et længere interview. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Domitilla
Tror jeg også de er. Men jeg vil hellere høre dem smøre lidt tykt, end hende der har skrevet bogen skrive noget der meget vel kan være usandt.

Smag og behag. Jeg har svært ved at tage deres opstyltede og småsorte snak efterhånden. De prøver -efter min mening - at fremstille sig selv som almindelige, og det er de og deres situation jo i sagens natur ikke. Jeg er TRÆT af Frederik som almindelig. Han skal sgu til at træde i karakter - og det går da nærmest den modsatte vej IMO.

Ja, eller måske er det bare fordi at et interview med dem har været efterlyst i medierne, f.eks. kom Jes Dorpf med en udtalelse om at han synes det var på tide at høre noget fra dem.

Det er vist første gang siden brylluppet de har givet et længere interview. :)

Det er det første længere interview, de har givet til de danske medier, ja. Man kan jo godt blive lidt skuffet over, at det så netop bliver den rene sødsuppe tilmed med overnuttede modelbilleder af det forelskede par.. Kunne de smøre mere tykt på, hvis de prøvede? Jeg tvivler..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wombat12
jeg synes f.eks. ikke at det er særligt sobert at skrive at Frederik ikke kan holde sig fra andre damer uden at have fuldt belæg for det.

Men er det ikke en offentlig hemmelighed :-P:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wombat12

Jeg må desværre tilslutte mig. Interviewet gav mig en følelse af, at man stadig ikke rigtig kan komme ind under facaden. Nuvel, vi fik at vide, at Frede kører på Christianiacykel ned til børnehaven med Christian. At Isabella sover inde hos sine forældre og måske er ved at få tænder. At de tænker over, at Christian skal være konge en dag m.m. Svarene er uendeligt forudsigelige og perfekte, uden egentlig kød på eller personlighed.

Når jeg tænker på det timelange tv-interview Prince William og Harry gav i anledening af 10 året for deres mors død, så må jeg godt nok sige, at der er lang vej for Mary og Frederik endnu.

De engelske prinser, der mistede deres ene forældre i en alder af 10-15 år, var SÅ mega velformuleret, de var humoristiske og alvorlige, de var dybsindige og havde klart tænkt over deres liv og verden omkring dem.... Mary og Frederik er 36 og 40 år lige om lidt, og de har i mine øjen lidt for lidt personlighed at byde på. Og igen og igen viser de kun os et lidt for sukkersødt facadeligende billede af dem.

Synes at Dr. Margrethe, Henrik, Joachim og Alex har vist SÅ meget mere personlighed...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
elfinheaven
Men er det ikke en offentlig hemmelighed :-P:lol:

Fordi der er mange der tror det, betyder ikke nødvendigvis at det er sandheden. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.