Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

ZubZone

Anbefal et weekend-get-away

Recommended Posts

addicted-to-reality

For to-somheden og pleje parforhold; Falsled Kro ved Faaborg..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Nu ved jeg ikke hvor I bor henne i landet og om det overhovedet er en faktor, men kan klart anbefale Skallerup Klit Feriecenter ;)

Var deroppe sammen med to veninder i sommerferien og der er masser af muligheder for afslapning, dyrkning af parforhold og kvalitetstid med den lille.

Kig evt. på

www.skallerup.dk

Skal selv derop i januar med hele den pukkelryggede for at fejre min mormors 75 års fødselsdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ZubZone

Falsted ser godt nok lækkert ud!!!

Men nu er jeg/vi ikke den store gourmet ( :genert: ), så maden ville vi nok spise et andet sted :)

Skallerup Klit, ja har været inde og kigge på det :)

Ang geografi så vil jylland være bedst evt over på fyn, men nej tak til sjælland i denne omgang - det bliver for langt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sveske007

Vi har været i "Kolding byferie" i en weekend, og det var super lækkert. Det er en ferie-lejlighed midt i byen med udsigt til slotssøen og lige ved siden af "Vandland"/svømmehal. Lejlighederne er LÆKRE med designer-møbler - mums.... Vi var der i januar, og det var drøn romantisk.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kanga

Folkeferie i Middelfart. Der er swimmingpool, lækker natur, hyggelige huse med brændeovn. Mulighed for massage/wellness.

Kanga

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TubaTuba
Nu ved jeg ikke hvor I bor henne i landet og om det overhovedet er en faktor, men kan klart anbefale Skallerup Klit Feriecenter ;)

Var deroppe sammen med to veninder i sommerferien og der er masser af muligheder for afslapning, dyrkning af parforhold og kvalitetstid med den lille.

Kig evt. på

www.skallerup.dk

Skal selv derop i januar med hele den pukkelryggede for at fejre min mormors 75 års fødselsdag.

Hej vi kigger på den du anbefaler - den ser super ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TubaTuba
For to-somheden og pleje parforhold; Falsled Kro ved Faaborg..

Falled kro på fyn - den er helt super for et par.

det er noget dyrt - vinkortet startede ved 2500 kr. men så så huset vin til 500 kr. jo også ud til at være billig.

vi fik en 7 retters menue - og vi kan stadig tale om opholdet selv om at det er over 10 år siden vi var der.

alle værelserne er forskellige og indrettet som om det var en privat soveværelse.

Betjeningen var top klasse og maden himmelsk.

til morgen mad bestilte jeg æg og bacon og fik Vagtel speglæg og små bacon, Det var ligesom det hørte hjemme i et dukke hus, det var noget af en oplevelse at få til morgen mads helt små speglæg ha ha.

vi spurgte tjeneren om vi måtte tage en flaske vin med op på værelset, det måtte vi godt, men ikke bære den selv, tjeneren gik bag os med vinen på et fad, meget diskret medens vi dinglede op til vores værelser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TubaTuba
Tja, sommeren bød ikke på særlig godt vejr og vi er ved at renovere huset, så sommeren har ikke været ret sommer-agtig.

Faktisk kan man ikke sige, at vi har haft ferie :(

Nå, men nu er tiden inde til at få lidt fri og nyde hinanden :ivrig:

Anbefal gerne steder/hoteler/whatever hvor man kan læne sig tilbage og slappe af samt dyrke parforholdet lidt :D

Eller steder hvor vi kan tage den bette med (ca et år gl) og hygge os.

ZubZ *det er ligemeget om det er efterår eller vinter :) *

Jeg tror ikke lige denne er noget for jer men alligevel

http://www.familie-raadgivningen.dk/?s=team_building

Har ikke selv prøvet den, men leder selv efter noget som kan ryste familien sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TheFlyerGirl

søndervig eller blåvand kro er dejlige steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
animaltown

Tilbud lige nu og her:

Sælges: Weekendophold på Års hotel for 2 prs.

2 overnatninger i dobbeltværelse.

2 x morgenbuffet

1 x to-retters middag lørdag aften

Ankomst fredag d. 19 oktober.

Afrejse søndag d. 21 oktober.

Alt inkl for 2 prs 500,- kr

Billet sendes som e-billet og du printer selv ud.

Er blevet forhindret.

Kontakt på 40514906

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.