Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

mini-trolden

Popcorntråd vol 3. Uden rablen tak!

Recommended Posts

_Moms_

Åhr, den er da meget sjov...og da også noget banden og svovlen. Jeg synes ihvertfald den var god læsning...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pigebarn88

Husk folkens, ingen rablen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hyldeblomst1985
Skjult
Tråden er da død?

Sorry:blushing:

Synes den var lidt småunderholdende, men måske er jeg ikke så god til det med popcorn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pigebarn88
Sorry:blushing:

Synes den var lidt småunderholdende, men måske er jeg ikke så god til det med popcorn.

Det skal du nu nok få lært :ae: men nu må vi altså stoppe med det rablen :tie: det ender med vi bliver smidt ud :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
_Moms_
Husk folkens, ingen rablen ;)

Der var da ingen der rablede. :gruble:

Blot nogle, der diskuterede en tråds popcornspotentiale...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pigebarn88
Der var da ingen der rablede. :gruble:

Blot nogle, der diskuterede en tråds popcornspotentiale...

Sådan som jeg har forstået det, så skal vi bare smide links, right - og så kan man altid diskutere dem i den anden tråd. Hvis jeg har misforstået, så skal jeg endelig være den første til at undskylde, men det er bare sådan jeg forstod det (: Sådan så man ikke skal igennem flere sider bare for at finde et enkelt lille link. Det er også fair nok at man diskutere lidt, men vil bare sikre mig at det ikke tager overhånd - derfor, den lille reminder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
_Moms_
Sådan som jeg har forstået det, så skal vi bare smide links, right - og så kan man altid diskutere dem i den anden tråd. Hvis jeg har misforstået, så skal jeg endelig være den første til at undskylde, men det er bare sådan jeg forstod det (: Sådan så man ikke skal igennem flere sider bare for at finde et enkelt lille link. Det er også fair nok at man diskutere lidt, men vil bare sikre mig at det ikke tager overhånd - derfor, den lille reminder ;)

Det var også fordi du kaldte det at rable....jeg forbinder det at rable med noget helt andet.

Desuden synes jeg at det er iorden at diskutere om en tråd skulle har popcornsmateriale eller ej her i tråden - hvis vi gjorde det i selve tråden, så ville vi jo køre den af tråden. Men at gøre det i denne tråd er da relevant, da vi så løbende kan få afstemt hvilke tråde der bør lægges herind og ikke lægges herind.

Hvis vi til gengæld begynde at diskutere andre trådes indhold - altså om den ene eller anden har ret eller uret - altså tager trådens indhold og debat ind i denne tråd, SÅ overskrider vi denne tråds mening.

Jeg ved ikke om du kan se forskellen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...