Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

nyccrazy

Mary vs Marie

Recommended Posts

missuniversedk
jeg er helt enig mht marie

Men det er dog pressen der bestemmer hvad vi hører om! Og skoindkøb sælger altså aviser :)

Det er nu en forsvindende lille del af dine skattekroner som går til kongehuset, så du ville garanteret ikke mærke forskel selvom dit ønske blev opfyldt!

Måske det kun er en lille del af mine skattepenge men lægger man den danske befolknings skattepenge sammen så bliver det en del. Vi betaler skat til staten og staten betaler jo feks 71 millioner kr tror jeg det var for at renovere frederiks og marys palæ, hvorimod frederik og mary skulle betale 10 millioner selv. Altså hvad er det for noget?? Det kan virkelig pisse mig af, undskyld!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nagatia

Hi hi det er sjovt at høre folks mening om kongehuset...

Nu skulle palæet jo renoveres om der boede en kongefamilie eller ej, så de penge skal du ikke ærge dig over.

Desuden har de kongelige vist tjent mange gange de penge ind i reklameværdi.

Mary er snobbet og Marie er umoden...

Og hvad er det med at de ligner hinanden så meget (vist ikke kun af udseende og navn) ? Tror Jokke blev jaloux over at Pingo fandt Mary. Så ville han have sig sin egen Mary/ie!! "Som brødre vi dele..."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VG

Alt i alt kunne kongehuset gerne forsvinde for min skyld, er egentlig træt at af meget af min skat går til de folk, her knokler man på arbejdet for at skulle betale til deres fine liv, imens de får en masse penge for efter min mening ikke at lave en fløjtende fis :sur:

Uha-ja....Det er en stor portion af dine skattekroner der går til det eventyr

Jvf. skatteministeriet så er der 4.611.589 skatteydere i dette land.

Hvis jeg ikke husker forkert så er budgettet til kongehuset nogen og 70 mio...Men lad os bare runde op til 100 mio.

Hvilket med lidt hurtig hovedregning giver hele 21 kroner og 68 øre i bidrag pr. skatteyder....

/Vibbsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egni70

Pengene burde istedet hjælpe til medicin, mad og bolig i de fattige lande..100 mio er også en slat penge...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VG
Pengene burde istedet hjælpe til medicin, mad og bolig i de fattige lande..100 mio er også en slat penge...

:rulle:

Jamen de "fattige lande" FÅR jo allerede....Det er jo ikke sådan at vi ikke giver noget til de fattige lande fordi vi har et kongehus. Og det ville ikke betyde at de ville få 100 mio. mere hvis vi IKKE havde et kongehus.

Hvis du synes at det er så synd for "de fattige lande" at du mener at de skal have mere, så er der ingen der holder dig tilbage fra at give ekstra donationer.

/Vibbsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
egni70

Jamen de "fattige lande" FÅR jo allerede....Det er jo ikke sådan at vi ikke giver noget til de fattige lande fordi vi har et kongehus. Og det ville ikke betyde at de ville få 100 mio. mere hvis vi IKKE havde et kongehus.

Hvis du synes at det er så synd for "de fattige lande" at du mener at de skal have mere, så er der ingen der holder dig tilbage fra at give ekstra donationer.

/Vibbsen

JØSSES... du vil vist misforstå mine indlæg og besvarelser!! Helt bevidt ser det ud som... jeg har ikke yderligere kommentar til dine indlæg.. slut herfra!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VG
JØSSES... du vil vist misforstå mine indlæg og besvarelser!! Helt bevidt ser det ud som... jeg har ikke yderligere kommentar til dine indlæg.. slut herfra!!

Jamen der er da ikke noget at misforstå....

Du skriver at

Jeg svarer at de fattige lande allerede får og antagelig ikke vil få 100 mio. mere bare fordi vi ikke har noget kongehus.

Men ok, vi bor i et frit land. Og du må naturligvis gerne trække dig ud af debatten ved at sige at du er blevet misforstået, og at det er mig der er dum....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nyccrazy

/Vibbsen

Hvorfor så ikke bare vælge en tilfældig familie hvert år og give dem også 100 mio kroner. Det er kun 21 kroner per voksent beboer og hvis det er så lidt penge at give, så hvorfor ikke gøre én familie glad på den måde. Så vil der være mindst 2 familie i Danmark der hvert år får en formue uden at lave noget rigtig arbejde for pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
newbody

Jeg er mest til mary ...hun er da en flot pige hende marie .og jeg tror at marie bliver akkurat ligesom mary er i dag ..de er nødttil selvom de er blevet prinsesser at tage afstand til folket jeg tror at mary kæmper en kamp hver gang de er ude til officielle arrangementer ikke bare at gå hen til og svare på spørgsmål det virker som om hun enormt geren vil men holder igen fordi hun nu har lært at det er sådan man gør i kongelige kredse. Syntes ikke man kan kritisere hende deter blevet en helt anden måde både hun og frederik gør tingene på nu ..det var god til ham at finde hans " soulmate" for det tror jeg hun er for ham ..men tror også at marie er mere joachims type er selvom jeg også godt kunne lige alexandre og stadigvæk syntes athun gør det godt i forhold til hvordan det er blevet hun er trods alt mor til to prinser som altid vil være en del af den kongelige familie ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nyccrazy

Mary har ændret hendes accent på engelsk så hun nu tale som om hun er fra Storbritaniens overklasse. Jeg har en veninde fra New Zealand der har hørt hende for nylig og jeg har også set et interview med hende hvor hun snakkede sådan. Det er ikke noget man lære, det er bare løgn. Man skal være stolt over hvor man kommer fra. At bestemme at australsk ikke lige passer ind i billedet som europæisk kongelige og så at lave om på den måde man tale på .. det er altså meget fake!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.