Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

janetheil_540

Nye venner/veninder Odense

Recommended Posts

janetheil_540

Hejsa! Der har tidligere været mange tråde omkring dette, og jeg har ligeledes tidligere oprettet en tråd - tråden blev lang, og jeg tror mange fik positive ting ud af den - men jeg blev nød til at trække mig af personlige årsager.

Jeg søger ikke efter en stor debatkomsammen som sådan, men mere personligt måske?'så... alle jer der kunne have lyst til nye bekendtskaber/venner... smid da evt billede herind, og fortæl en hel masse om jer selv??

Hvor i bor, alder, interesser, jobs, væremåde osv.. info der kan give et godt indtryk :banan:

Jeg lægger selv ud lige om straks! :klap:

Jeg, 24 år gammel - bor i Odense C.

Pt er jeg jobsøgende, vil starte en kontorudd. efter jul hvis jeg finder en elevplads :rocker:

Er typen som har nemt til smil, meget åben og ligetil, elsker at være social, men elsker lige så meget at være mig selv! :blush: Kender i ikke det?

Pt er mine interesser ikke de store, en knæskade har sat lidt stopper for de ting jeg ellers gjorde mig meget i, men regner med at starte med ridningen igen meget snart!

Byturene er der lidt længere imellem end der var tidligere, men jeg er dig stadig frisk til det nogen gange :-D

Håber der er andre herinde der er friske på at give lidt info om dem selv - følger nok os lidt mere på min inden længe :glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stinnasgalleri

hej !!!

jeg er fra det sydfynske og jeg har det ligesom dig - er ikke til de store debat komsamner men har mod på at møde nye mennesker.

jeg er 30 år, interesserer mig for at shoppe, male (malerier altså ;-) ), cafe ture osv

Ville gerne ud og feste lidt mere men mangler nogle at feste med :-D

hmmm billede ??.....måske senere *SSS*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
janetheil_540
Ja jeg blev desværre kastet lidt ud af den gamle tråd, da jeg på daværende tidspunkt stod i flytterod til ørene og ingen internet.

Jeg er 26år, og flyttede til odense pgr af kæresten (bor dog ikke sammen)

Er desværre ikke kommet igang med at møde nye mennesker endnu, og ville rigtig gerne kunne lave noget med andre end kæresten...gerne nogen jævnaldrene piger som evt har mod på noget cafe eller kulturelle begivenheder og lign.

Jeg læser pt. til pædagog på 3 semester, og er ganske stille og rolig af natur...lidt genert derfor er jeg ikke til de kæmpe komsammen....

Hejsa! Godt du kan skubbe lidt til tråden :gogo:

Hvor boede du før du rykkede her til Fyn? Er faktisk selv tilflytter - fra sønderjylland, har dog boet her i lidt over 4 år nu :danse:

Hvad kan du godt li` at lave sådan udover cafe?

Måske vi skulle lave en mindre komsammen snart - kunne være hyggeligt at mødes nogen stykker, og se hvem man svinger rigtig godt med osv :glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
janetheil_540

Er der ikke nogen der er friske på mere personlighed - altså et billede, syntes det er dejligt at se et ansigt på folk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fynerfin82

Så vil jeg da også være med...

Er 25 år og bor i Odense SV

Flyttede til Odense i 2005 fra Jylland

Er lige blevet færdig som finansøkonom og arbejder nu i en bank på sydfyn.

Hobbyer er der ikke så mange af, men er da lige begyndt at ride igen...

Kunne også godt være frisk på en lille komsammen i Odense, det er altid hyggeligt at lærer lidt flere at kende.

Billede må I altså undvære, da jeg ikke har nogen på pc'en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
alicem82

Hov jeg vil da gerne være med også :)

Jeg hedder Alice - født i sønderjylland, studeret i Århus og nu færdig med job i Odense.

Forvirret? Yes - Ej, kun lidt :) Jeg bor i hverdagene i Odense pga. arbejde og bor i Århus i weekenderne med min kæreste.

Kender derfor ingen i Odense andet end hende jeg skal dele lejlighed med ;)

Jeg er 24 år, uddannet kemiker og er en glad og frisk pige.

Jeg er ikke til de helt store byture, men kan godt lide at gå i biografen og på caféer ;)

Billede kan ses på min hjemmeside som findes i profil. Der står også en del mere om mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stinnasgalleri

hæhæ er jeg virkelig alders præsident ? ;-)

jeg er ikke meget for at sende billede her i tråden men hvis nogen er meget meget nysgerrige så send en pb så finder vi ud af det pr mail eller andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stinnasgalleri

hæhæ nix 30 er ingen alder. Bliver dog mærkelig nok ved med at tro jeg er 25 ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jill84

:wave: :wave:

hej hej.... jeg var også med i den anden :D

22 (23 om meget snart :genert:)

Tilflytter fra jylland.

kontorelev.

interesser: arbejder sindsyg meget altid så når jeg endelig har fri går tiden med kæresten, shopping og hygge med vennerne. jeg :love: shopping og kan få flere timer til at gå med og ose... :D

Bor sammen med kæresten og vores kat i Odense C, har boet her lidt over 4 år. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkMB

Jeg vil også være med..

- er 20, tilflytter fra Fyn, bor sammen med min kæreste 20 min fra Odense, savner nogle bekendtskaber herovre..

Arbejder som tjener, har let til smil, er meget alene og nyder det, men har også brug for selskab..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...