Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Aaboulevarden

Forklaring udbedes !

Recommended Posts

Crushed
Vil det sige at debatøren sandsynligvis bor i samme beboerforening som jeg - og derfor IP spærrer alle i samme beboerforening ?

Alle ledninger i beboerforeninger/kollegier der har fælles internet, samles i en stor boks i en mørk kælder et sted. Inde i bygningen har alle hver sin ledning, og derved hver sin IP-adresse, men fra bygningen og ud til nettet er der kun én ledning og én IP-adresse.. Så hvis en i bygningen fucker up og den offentlige IP bliver bannet, ryger hele beboer-blokken's adgang til debatten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aaboulevarden

Takker - og takker især den debatør der har udelukket mig for adgang til Jubii Debatten hjemmefra !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rikkek89

Lyder godt nok surt...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller

Som jeg også forklarede i går, så fremgår det også af vores ordensregler:

"Ved en udelukkelse fra debatten risikerer du også at din IP-adresse bliver bannet. Er der andre som bruger samme IP-adresse som dig vil de dermed også blive udelukket fra debatten. Du kan derfor være skyld i at personer kan blive udelukket fra debatten uden at de har gjort noget forkert, så pas på hvad du foretager dig! Og nej.. vi lader ikke være med at IP-banne dig bare på grund af en anden bruger samme IP adresse som dig. Det er DIT problem – ikke vores!"

Ellers kunne enhver jo komme at sige: "Jamen jeg deler bare IP. Det er slet ikke mig."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissIce
Som jeg også forklarede i går, så fremgår det også af vores ordensregler:

"Ved en udelukkelse fra debatten risikerer du også at din IP-adresse bliver bannet. Er der andre som bruger samme IP-adresse som dig vil de dermed også blive udelukket fra debatten. Du kan derfor være skyld i at personer kan blive udelukket fra debatten uden at de har gjort noget forkert, så pas på hvad du foretager dig! Og nej.. vi lader ikke være med at IP-banne dig bare på grund af en anden bruger samme IP adresse som dig. Det er DIT problem – ikke vores!"

Ellers kunne enhver jo komme at sige: "Jamen jeg deler bare IP. Det er slet ikke mig."

Og egentlig kan det jo ikke være Jubii's ansvar, hvordan diverse boligforeninger/kollegier/hele kommuner vælger at sætte adgangen til internettet op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.