Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Dorteprut

Spa ophold i en dag...til en fornuftig pris

Recommended Posts

Muuh
Vi kan hurtigt blive enige om at det er et skønt sted - især når man ser på prisen.

Jeg skal f.eks. aldrig mere i DGI-byen - det kostede noget nær det dobbelte, og var ikke halvt så godt!

Det der aloha spa er ca ligeså dyrt som Rosenborg og Comwell, men det ser nu lækkert ud.. :lun:

Har ellers hørt det skulle være godt i DGI byen, og at der blev kræset om en.

Er da glad for jeg har holdt mig til Frederiksberg, hvis det er så elendigt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
oraklia
Har ellers hørt det skulle være godt i DGI byen, og at der blev kræset om en.

Er da glad for jeg har holdt mig til Frederiksberg, hvis det er så elendigt

Altså, et af mine store kritikpunkter er, at der ikke er noget boblebad der hører til spa-afdelingen. Hvilket betyder, at hvis man vil i boblebad, skal man vade ned af trapperne, og gå i boblebad med alle dem, der "bare" er gæster i svømmehallen. Det synes jeg er for dårligt.

Derudover var der f.eks. ikke tilsat duft i dampbadet, og det er jeg ellers en stor fan af. (Jeg synes det er lidt trist når der bare lugter af... Sved :boo: )

Der er flere ting der gør, at DGI-byen ikke lige er noget for mig, men det var nok de to vigtigste grunde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dorteprut

kender i noget til comwell i snekkersten.??? gode og dårlige erfaringer.....tror nemli at det blir der vi tager en endags tur., men vil gerne lige hører nogle erfaringer inden jeg bestiller. nogle der har prøvet den endagsspa hvor der indgår 1x bahandling fra katogori c...er det med i prisen..det må det da være ik?

DagSpa

Fra kl. 11-17

Adgang til pool- og saunaafdeling

Mulighed for træningspas

1 x behandling

(Vælg fra kategori C)

Frokost

Kaffe/te og frugtbuffet

Tilkøb af lille ansigtsmassage

og let makeup til kvinder/

håndmassage til mænd kr. 350,- er det med eller ikke med i prisen?? syntes altid det blir skreevt så skinglet at man kan risikere at blive snydt?

Pris pr. person kr. 695,-

ang romilus i skallerup er det sådna noget der er inspireret af romerne, det lød super og jeg havde bestilit tid mv men fandt ud af at det ville blive alt for dyrt i benzin og færge penge for en enkel dags tur.

er der nogen de rhar været i det der aloha hos freddy pedersen..? det godt nok en fin hjemmeside.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.