Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Victorianna

psykologiforum

Er du interesseret i et psykologiforum?  

103 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

2SHY

Jeg synes det er en alle tiders ide. Jeg opfatter det heller ikke på nogen måde som et sted hvor man kommer hvis man har psykiske problemer men hvor man f.eks. kan diskutere nogen af de teorier der er stillet op gennem tiderne

Lidt som da man havde psykologi i folkeskolen/gym/hf eller hvor man ellers er stødt på det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Victorianna
Jeg synes det er en alle tiders ide. Jeg opfatter det heller ikke på nogen måde som et sted hvor man kommer hvis man har psykiske problemer men hvor man f.eks. kan diskutere nogen af de teorier der er stillet op gennem tiderne

Lidt som da man havde psykologi i folkeskolen/gym/hf eller hvor man ellers er stødt på det

Netop:gogo:

Og jeg skal have psykologi B næste år, så jeg ville sikkert få mange gode ideer til emner og trække mange nye brugere til jubii debatten * lokke lokke*:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_Burn
Var det ikke nemmer at gå til en psykolog ;)

Oh my.. :badr:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_Burn
Jo, hvis man har brug for psykologisk hjælp:) Omtalte forum er for at dyrke en fælles interesse med diskution og argumenter for og mod forskellige psykologiske perspektiver, men også med henblik på hvorfor man reagerer som man gør i hverdagen

Ja det kunne være virkelig interessant. Er faktisk sikker på det ville blive en succes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
masto01

Næh, er det ikke hvad Liv&Sjæl allerede bruges til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY

Har du set nogen i L&S sidde og debattere Jung vs. Freud her for nyligt? Jeg har i hvert fald ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Victorianna

Nej, det er ikke det jeg oplever ihvertfald... Jeg oplever liv og sjæl, som et fora, hvor man får råd til..ja liv og sjæl. Et slags problemløsningsforum, hvilket jeg ikke ville forestille mig et psykologiforum villle blive:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
masto01
Har du set nogen i L&S sidde og debattere Jung vs. Freud her for nyligt? Jeg har i hvert fald ikke

Jamen så er det jo bare om at komme igang.

Eller skal vi bare smide alt om Freud ned i Sex med det samme?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY
Jamen så er det jo bare om at komme igang.

Eller skal vi bare smide alt om Freud ned i Sex med det samme?

He det kunne man i teorien godt

Ej samlet set så synes jeg ikke rigtig der er nogen af de nuværende fora som psykologi diskussioner ville passe ind. Skal det være i studie? Nah for det er ikke i forbindelse med en opgave. Skal den i L&S eller Sundhed? Nah for det er jo ikke for at løse problemer hos deltagerne. Skal de i Åben debat eller Spørge-jørgen? Nah for åben debat er alt for bred til at man ved det er der man skal gå op for at finde den slags tråde og måske lægger man ikke op til at det er et spørgsmål der skal besvares hvorfor den ikke hører hjemme i spørge-jørgen

Sådan kan man jo blive ved

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pok7978

ja det ville være kanon elsker at snakke psykologi!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.