Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

lottelykke

mine grønne kort er forsvundet

Recommended Posts

lottelykke

De ældste af mine grønne kort er forsvundet, jeg tror stadig at jeg har mine points, men jeg kan ikke længere se kortene. Er der et eller andet man kan gå ind under for at se dem, eller er de forsvundet for evigt, for at give plads til nogle nye?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss
De ældste af mine grønne kort er forsvundet, jeg tror stadig at jeg har mine points, men jeg kan ikke længere se kortene. Er der et eller andet man kan gå ind under for at se dem, eller er de forsvundet for evigt, for at give plads til nogle nye?

Eftersom grafikken max. kan vise et bestemt antal kort så er de ældste af dine kort højest sandsynligt bare forsvundet for at give plads til de nye

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss
Ved du hvor mange den ca. kan vise af gangen?

Ved det ikke med sikkerhed, men vil gætte på det er 50 kort der kan vises

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
icelady
Ved du hvor mange den ca. kan vise af gangen?

Tær på de 90, mener jeg det er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss
Tær på de 90, mener jeg det er.

Hæh jeg har lige talt mine (noget skal man jo bedrive tiden med, når man skal på job inden så længe) :-P

Og der er 75

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
icelady
Hæh jeg har lige talt mine (noget skal man jo bedrive tiden med, når man skal på job inden så længe) :-P

Og der er 75

Platta :love:

Det er tihvertifald mange. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xicha

Jeg mangler også beskederne til nogle af de grønne kort (men der er de mellemste der mangler og ikke de ældste). :forvirret:

Sådan er jubii vist bare lige nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
RVK

Jeg kan kun se de sidste 11 af mine kort, tror jeg.. :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyx

Men altså, hvis beskeden er vigtig så kan man slette nogle af de indlæg man har fået ANDRE grønne for, så vil det tidligere grønne komme op igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Jeg mangler også beskederne til nogle af de grønne kort (men der er de mellemste der mangler og ikke de ældste). :forvirret:

Sådan er jubii vist bare lige nu.

Det kan også ske, at du har fået de grønne kort i en tråd, der er blevet slettet... så bliver dine kort også slettet.... for ellers giver det ikke rigtig mening :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.