Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

likochiko

Seværdigheder i Nordjylland

Recommended Posts

likochiko

Hvad har du oplevet i Nordjylland, som er værd at skrive hjem om:-P

Jeg er begyndt at kede mig lidt i weekenderne, og trænger bare til at komme lidt væk hjemmefra, så vil køre en tur imorgen. Nogen forslag til hvor jeg kan køre hen??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommervind979

kør en tur ud til Vesterhavet,det er bare så flot

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cea
Hvad har du oplevet i Nordjylland, som er værd at skrive hjem om:-P

Jeg er begyndt at kede mig lidt i weekenderne, og trænger bare til at komme lidt væk hjemmefra, så vil køre en tur imorgen. Nogen forslag til hvor jeg kan køre hen??

Det kender jeg godt.. men jeg kan fortælle at der er marked i Kongerslev i morgen og så er der fårup sommerland, og jeg selv kan godt lide at køre til blokhus og rundt til de lidt størrer byer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
storesoesterT2

Nordsø Centret i Hirtshals, en tur rundt i Hjørring ( der står mange flotte skulpturer) eller en tur rundt i Sæbys gamle gader.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hennimariager

Der er hyggeligt i Lønstrup. Tag en tur til den tilsandede kirke og gå en tur langs stien hen til Mårup kirke, som er ved at falde i vandet. Måske det er ved at være sidste chance at se den...

Skagen og Grenen er jo altid lækkert. Ørnereservatet i Tversted.

Bramslev bakker ved Hobro - virkelig flot sted ned til Mariager fjord.

Der er masser af steder i Nordjylland :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LadyDidi
Nordsø Centret i Hirtshals, en tur rundt i Hjørring ( der står mange flotte skulpturer) eller en tur rundt i Sæbys gamle gader.

Ja, Sæby er bare fantastiskt:lun:

I Sæby kan du finde følgende:

Herregårdsmuseet Sæbygaard

Ravsliberen

Sæby Glaspusteri

Sæby Museum & Arkiv

Heile Art

Galleri Havnen

Og meget, meget mere:)

Du kan også gå in på

http://www.toppenafdanmark.dk/dk/default.aspx

Der kan du se hvad der findes i disse byer:

Sæby

Sindal

Frederikshavn

Skagen

Hirtshals

Læsø

Hjørring

Løkken

Lønstrup

Tversted

God Tur:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nethe123

Jeg ville jo så foreslå dig at tage til Aalborg hvor jeg selv bor - her er bare så skønt.

Du kan fx besøge

Aalborg zoo, som er rigtig god fordi dyrene har det supergodt med gode anlæg osv.

Aalborgs gågader, der er faktisk mange gode specialbutikker også imellem alle mataserne, h&merne og b&rerne!! :)

Bydelen Hasseris med de smukke kæmpevillaer

Ps. der er Aalborg by night fredag aften hvor der sker en masse inde i byen, det plejer at være hyggelgt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Movita
Der er hyggeligt i Lønstrup. Tag en tur til den tilsandede kirke og gå en tur langs stien hen til Mårup kirke, som er ved at falde i vandet. Måske det er ved at være sidste chance at se den...

Skagen og Grenen er jo altid lækkert. Ørnereservatet i Tversted.

Bramslev bakker ved Hobro - virkelig flot sted ned til Mariager fjord.

Der er masser af steder i Nordjylland :)

En gåtur fra den tilsanede kirke (som ligger i Skagen )og så til Mårup kirke, er godtnok en lang travetur :-D

Jeg går ud fra at du mener den kirke der er ved at styrte i havet ved Lønstrup :) Men du har ret i, at det er en flot tur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.