Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

OrlandoMagic

Administrator: Dating tråd?

Recommended Posts

jha1401

jeg er med på ideen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mortenstryhn

Støtter også ideen 100%

Som andre også skriver - herinde er debat/meninger/holdninger/etc. primært og selve datingdelen sekundært. Vi skulle også gerne undgå de der one-liners-chat-fora.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OrlandoMagic
Jeg synes det lyder til at være en fin idé at lave et dating-under-forum eller at genåbne Singletons :gogo: men jeg tviler på, at det bliver til noget, da jeg tror Jubii er bange for at midste kunder til love.jubii.dk (der var en del rygter om, at det også var en del af grunden til at Singletons blev lukket i sin tid, rygter som jeg godt kan forestille mig der var noget om).

Det kan jeg så også godt følge fra Jubiis' side, hvis de er modstandere af det pga. Lovefinder.

Men Lovefinder er bare så....... Det er sq en ok side og jeg beholder da også min profil, jeg ved jo ikke hvor hun dukker op og jeg tror ærligt talt, der er størst mulighed for at hun dukker op herinde.

Så det er bare lidt det, jeg vil gerne skrive til en pige derinde, har gjort det, men jeg kan stadig ikke finde ud af hvorfor jeg skrev til lige nøjagtigt hende.

Det er lidt som at skyde med spredehagl efter et meget lille mål, i mørke og så begynder man at bruge tid på at skrive med en pige, der viser sig at være et af de hagl der er allerlængst væk fra målet, der kunne ikke være ramt mere ved siden af, selvom man virkeligt prøvede.

Er det tågesnak?

Der er ingen beskrivelse hun kan give af sig selv som vil skabe min opfattelse af hende og omvendt, jeg vil ikke kunne skrive noget om mig som vil give hende en opfattelse af mig, så derfor er Lovefinder et ganske fint kødmarked for folk interesseret i det ydre, men jeg skal bare have lidt mere.

Jeg ved godt at der er PB og muligheder og alt det herinde, men nogle holder sig måske tilbage, pigerne fordi vi har det maskuline initiativ (jf. tråden om den stærke kvinde), fyrerne fordi de er nervøse for hvordan det vil blive opfattet.

Ja sandt nok jeg kan se at hun er single, meget kan være ændret siden dengang hun postede i singletråden godt nok, men kan man så skrive til hende uden at hun går fuldstændig PMS, blokerer en og råber debatvoldtægt? Og før man får set sig om, så er man så meget sparket på porten og IP adressen blokeret på Jubii.

Det jeg nok er ude efter, er et mere klart og direkte signal om, om der er en af det modsatte køn, som man finder interessant, som savner det samme som en selv og som man kan skrive til.

Det skal også lige siges at jeg har aldrig før debatteret på det niveau som der er herinde, det er en lidt rarere atmosfære, lidt dybere og friere end Sol, som jeg kom fra, så jeg ved ikke hvad der er normalt for et debatforum, men et debatforum er vel det man gør det til og ønsker?

Jeg ved bare jeg vil være ked af, hvis der var en herinde jeg syntes er sød eller som syntes jeg er (tvivlsom konstellation af ord :gruble: ), at så skal man til at stykke et ret stort puslespil sammen, før man kan kontakte hinanden eller får at vide, at man kan fise over på kødmarkedet og lede efter en nål i en høstak.

Så jeg vil gerne have genåbnet Singletons, folk der ikke bryder sig om Dating herinde kan jo bare holde sig væk derfra.

Ligesom jeg heller ikke er helt enig i Kinky forummet, så har det naturligvis en berettigelse og bare fordi der eksisterer et "Mænd og sex" forum, så er der nok brug for et forum til folk der er lidt mere perverse og fred være med det.

Men ligeså meget, som der er flere forskellige kødmarkeder for hardcore-datere, så kan der vel også være et forum for os der dater lidt mere med hjertet?

Eller er jeg helt urimelig? Jeg har også altid fået de bedste forhold med piger jeg i forvejen kendte, veninder, piger fra klassen osv.

Og igen, Dating.dk og Lovefinder, det er spredehagl, jeg kender dem ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Disa75
ja egentlig.. :whine: *at banke mig selv oveni hovedet*

multi sorry, men 4 the record

SÅ VED DU IHVERTFALD AF JEG SYNES DU ER HERRELÆKKER DISA :gogo: ...

- og jeg kender et par gutter der er dybt enig med mig .. såååååååååååå - :kys:

det var nu ikke sådan ment:-D

jeg har det fino som jeg har det, men derfor er jeg da ok selv om jeg ikke er nappet:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HarManBrugForDet

Kunne man lave sådan nogle mærker ved ens navn, så andre kunne se ens partnerstatus og ønske om at blive kontaktet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jesperg81
Ja, vi blev taget først, men er siden blevet single igen;)

Hvis vi ikke må lave et single(dating)forum, så laver vi da bare en single loge.. det må man vel godt, i samme stil som venindeloge for dem UNDER 25 osv.. Jeg vil gerne lave en loge for singler over 30 i stedet.. (og ok, dem under 30 må også godt være med).

Er det så ikke bare en loge for singler generelt?? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OrlandoMagic
Kunne man lave sådan nogle mærker ved ens navn, så andre kunne se ens partnerstatus og ønske om at blive kontaktet?

Fantastisk idé, godt nok en kort datingprofil, men nu fik jeg da lige lavet 540+ kontaktannoncer herinde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ulvenpeter
Fantastisk idé, godt nok en kort datingprofil, men nu fik jeg da lige lavet 540+ kontaktannoncer herinde :D

Hmmm.....hvor bliver tråden af med dates ?

:afro:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OrlandoMagic
Hmmm.....hvor bliver tråden af med dates ?

:afro:

Ja jeg tror faktisk den er på vej til bare at blive oprettet.

Jeg føler at emnet bliver ignoreret fra de højere magter :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bambi@
Ja jeg tror faktisk den er på vej til bare at blive oprettet.

Jeg føler at emnet bliver ignoreret fra de højere magter :(

:ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.