Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

OrlandoMagic

Administrator: Dating tråd?

Recommended Posts

Disa75
fordi de bedste blir taget først ? *gnæk gnæk* :lol:

AI fis. landet er vel fyldt med smukke, dejlige, skønne, vidunderlige piger der blot VENTER i længsel efter en cute fyr som dig Orlando :lun: .

og jeg vil misunde hver en een der får kløerne i dig

på behørig afstand og med oprejst pande.

;)

den var åååååååånd:whine: :whine::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OrlandoMagic

AI fis. landet er vel fyldt med smukke, dejlige, skønne, vidunderlige piger der blot VENTER i længsel efter en cute fyr som dig Orlando :lun: .

;)

Ih :lun:

Jeg håber på at det er 90% rigtigt at de gode er taget, så der stadig er 10% tilbage derude, hvor jeg så bare mangler at finde den ene :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bambi@
den var åååååååånd:whine: :whine::D

ja egentlig.. :whine: *at banke mig selv oveni hovedet*

multi sorry, men 4 the record

SÅ VED DU IHVERTFALD AF JEG SYNES DU ER HERRELÆKKER DISA :gogo: ...

- og jeg kender et par gutter der er dybt enig med mig .. såååååååååååå - :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OrlandoMagic
Jeg er sådan set ikke uenig med dig, men kunne det tænkes, at du oplever folk herinde som de er, netop fordi at herinde er det ikke et dating sted, men primært et sted hvor man debatterer og udveksler synspunkter?

Er du ikke bare ved at lave debatten om til dating.dk?

Nej det syntes jeg ikke at jeg er, det vil svare til at Dating.dk eller Lovefinder er en debat, bare fordi de har en debat.

På Dating.dk og Lovefinder er folk så fokuseret på det som Dating. Herinde vil jeg, i hvert fald personligt, ikke være fokuseret på det som dating, men bare med den styrke det vil have, med muligheden for at opleve og skrive til en interessant person og vide at den person er ligesindet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Don_Doh
att. Keller og/eller anden Administrator

Jeg kunne godt tænke mig at oprette en dating tråd herinde, men jeg kan forestille mig at den kan føre til tilsvining, utilfredshed og/eller PB spam, så jeg vil høre jer om det ville være iorden med sådan en tråd?

Hvordan den kunne administreres, så den ikke bare pludseligt bliver lukket og hvor den i så fald skulle ligge?

Det kunne faktisk være det rareste, hvis "Singletons" kunne åbnes, så vi kunne få et decideret Dating Forum.

Grunden til ønsket også fra andre herinde er, at det er her vi omgås hinanden og ikke på Lovefinder, Dating eller hvad de nu hedder.

Jeg synes det lyder til at være en fin idé at lave et dating-under-forum eller at genåbne Singletons :gogo: men jeg tviler på, at det bliver til noget, da jeg tror Jubii er bange for at midste kunder til love.jubii.dk (der var en del rygter om, at det også var en del af grunden til at Singletons blev lukket i sin tid, rygter som jeg godt kan forestille mig der var noget om).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tulle37_634

der er fuld opbagning herfra :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emmanuella
der er fuld opbagning herfra :gogo:

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tulle37_634
:lol:

:devil: kunne ikke lad være

:gogo: ej, seriøst

synes det mangler en dating tråd...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
chokoladebanden

;)

Ja, vi blev taget først, men er siden blevet single igen;)

Hvis vi ikke må lave et single(dating)forum, så laver vi da bare en single loge.. det må man vel godt, i samme stil som venindeloge for dem UNDER 25 osv.. Jeg vil gerne lave en loge for singler over 30 i stedet.. (og ok, dem under 30 må også godt være med).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bowman76

Lad os få en dating-tråd :slem:

Eller endnu bedre: et dating-forum :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.