Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

OrlandoMagic

Administrator: Dating tråd?

Recommended Posts

OrlandoMagic

att. Keller og/eller anden Administrator

Jeg kunne godt tænke mig at oprette en dating tråd herinde, men jeg kan forestille mig at den kan føre til tilsvining, utilfredshed og/eller PB spam, så jeg vil høre jer om det ville være iorden med sådan en tråd?

Hvordan den kunne administreres, så den ikke bare pludseligt bliver lukket og hvor den i så fald skulle ligge?

Det kunne faktisk være det rareste, hvis "Singletons" kunne åbnes, så vi kunne få et decideret Dating Forum.

Grunden til ønsket også fra andre herinde er, at det er her vi omgås hinanden og ikke på Lovefinder, Dating eller hvad de nu hedder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Symmanine

Jeg synes faktisk et dating-underforum ville være en rigtig fed idé :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OrlandoMagic
Jeg synes faktisk et dating-underforum ville være en rigtig fed idé :)

Helt enig. Det er også det nemmeste at styre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OrlandoMagic
Er der ikke i forvejen masser af dating tråde?

Det ligger jo også altid i luften herinde at man bare kan skrive, men singletråde er ikke deciderede dating tråde. Nogle singler har det jo også godt som singler og har ikke lyst til at date.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bambi@
Det ligger jo også altid i luften herinde at man bare kan skrive, men singletråde er ikke deciderede dating tråde. Nogle singler har det jo også godt som singler og har ikke lyst til at date.

du har da mig, skat ? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OrlandoMagic
du har da mig, skat ? ;)

Jaaa :love::kys:

Vil det sige at jeg her har fået min datingtråd :D

Og hvordan var det forresten liiiiige med, at jeg altid møder de kvinder der er taget :gruble::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Symmanine

Når man har fundet det nødvendigt at have et "Michael Jackson forum" og et ditte Britney Spears... så kan jeg ikke se hvorfor man ikke skulle lave et dating-forum. Det er langt mere brugbart og relevant. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OrlandoMagic

Min mor har sagt at hvis jeg ikke kan sige noget godt, så skal jeg lade være med at sige noget.

Jeg har ikke altid hørt efter min mor, men gør i dette tilfælde :D

Iøvrigt var det også fordi at man herinde primært oplever folk som de er og derfor er Dating sekundært, hvorimod på Lovefinder, så er Dating primært og at man oplever hinanden sekundært.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bambi@
Jaaa :love::kys:

Vil det sige at jeg her har fået min datingtråd :D

Og hvordan var det forresten liiiiige med, at jeg altid møder de kvinder der er taget :gruble::D

fordi de bedste blir taget først ? *gnæk gnæk* :lol:

AI fis. landet er vel fyldt med smukke, dejlige, skønne, vidunderlige piger der blot VENTER i længsel efter en cute fyr som dig Orlando :lun: .

og jeg vil misunde hver en een der får kløerne i dig

på behørig afstand og med oprejst pande.

;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ulvenpeter

Jeg støtter projektet 100%

:devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.