Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Snowpixel

Bogmærke?

Recommended Posts

Snowpixel

Kan man ikke lave en slags bogmærke i en tråd sådan at man kan se hvor langt man er kommet i tråden? Synes det er irriterende at skulle prøve at huske hvor man er nået til, især hvis man har været inde i flere tråde, hvilket jeg som regel har! :wave2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
svenskeren89

kigger lige med her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lupa-vov

Men er det ikke den effekt den lille blå pil foran trådens titel har ? "gå til første ulæste indlæg" ... ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Intelligentsia
Kan man ikke lave en slags bogmærke i en tråd sådan at man kan se hvor langt man er kommet i tråden? Synes det er irriterende at skulle prøve at huske hvor man er nået til, især hvis man har været inde i flere tråde, hvilket jeg som regel har! :wave2:

Du kan gemme tråde som et bogmærke (Firefox) eller som et hyperlink (IE).

Firefox: Du kan have forskellige tråde åbnet i forskellige faneblade og hvis du lukker browseren, så kan du gendanne alle fanebladene ved hjælp af session save.

NB: Der findes sikker nogle extensions som kan gøre det bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Snowpixel
Men er det ikke den effekt den lille blå pil foran trådens titel har ? "gå til første ulæste indlæg" ... ?

Det kan da godt være, dét må jeg prøve af! :cool2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Snowpixel
Du kan gemme tråde som et bogmærke (Firefox) eller som et hyperlink (IE).

Firefox: Du kan have forskellige tråde åbnet i forskellige faneblade og hvis du lukker browseren, så kan du gendanne alle fanebladene ved hjælp af session save.

NB: Der findes sikker nogle extensions som kan gøre det bedre.

Øhm... Jeg forstår godt hvad du skriver og alligevel aner jeg ikke hvad du mener! :stoned::blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Intelligentsia
Øhm... Jeg forstår godt hvad du skriver og alligevel aner jeg ikke hvad du mener! :stoned::blush:

Lær at håndtere faneblade/tabs. Så kan du måske løse problemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Don_Doh

En løsning kan være at trække en genvej ud på skrivebordet (eller endnu bedre i en mappe du har lavet til det formål).

Jeg går ud fra, at du bruger Internet Explorer?

Hvis det er tilfældet, gør du det ved at klikke med musen på E'et i adresselinen på den browsen

[ATTACH]400184[/ATTACH]

(Det ser muligvis anderledes ud hos dig, alt efter hvilken version du bruger, men idéen er den sammen, uanset hvilken en du bruger).

hold knappen nede, træk musen hen hvor du ønsker genvejen, og slip så musseknappen.

Så kan du, når du skal læse videre bare dobbeltklikke på genvejen, så ryger du ind på den side du stod på, da du trak genvejen ud.

post-38367-13939838226496_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Snowpixel
En løsning kan være at trække en genvej ud på skrivebordet (eller endnu bedre i en mappe du har lavet til det formål).

Jeg går ud fra, at du bruger Internet Explorer?

Hvis det er tilfældet, gør du det ved at klikke med musen på E'et i adresselinen på den browsen

[ATTACH]400184[/ATTACH]

(Det ser muligvis anderledes ud hos dig, alt efter hvilken version du bruger, men idéen er den sammen, uanset hvilken en du bruger).

hold knappen nede, træk musen hen hvor du ønsker genvejen, og slip så musseknappen.

Så kan du, når du skal læse videre bare dobbeltklikke på genvejen, så ryger du ind på den side du stod på, da du trak genvejen ud.

Det var smart, den kendte jeg ikke den der! Tak for det!

Det med den lille blå pil virker iøvrigt også, dog ikke hvis det er længe siden jeg har været inde i tråden (flere dage siden altså) - heller ikke selvom tråden er meget aktiv endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Don_Doh
Det var smart, den kendte jeg ikke den der! Tak for det!

Det med den lille blå pil virker iøvrigt også, dog ikke hvis det er længe siden jeg har været inde i tråden (flere dage siden altså) - heller ikke selvom tråden er meget aktiv endnu.

Velbekomme, jeg er glad for at rådet kunne bruges :gogo:

alle tiders at du meder tilbage vedr. det med den blå pil også :gogo:

Det med at den ikke virkede efter noget tid, var jeg ikke klar over, men jeg har så heller ikke brugt den funktion ret meget (ikke endnu i hvert fald, men det kunne godt være at man skulle tage den i brug) :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.