Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Laasedaasen2

Logget af, logget på, logget af, osv

Recommended Posts

Laasedaasen2

Det fatter jeg ikke helt. Når jeg går ind på debatsiden er jeg ikke logget på. Det er også ganske efter bogen, Ser jeg så et indlæg, jeg vil svare på, så logger jeg mig ind i den tråd, jeg er inde i, men så bør jeg vel være logget på hele debatten? Trykler jeg mig så tilbage i siderne er jeg pludselig ikke logget på mere og tænker "Shit, så skal jeg logge på igen" men hvis det lykkes mig at komme helskindet tilbage til oversigten er jeg logget på igen. Hvorfor? Hvis jeg logger på på side 4 i en tråd, bør jeg vel også når jeg går tilbage til side 3-2-1 være logget på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MorTilMathias

Jeg har været nødt til at klikke af i feltet hvor man kan vælge at blive logget automatisk på, når man åbner debatten. Jeg bryder mig meget lidt om det, da dette er min arbejdscomputer, som jeg også har lov til at bruge privat.

Men det sker af og til at den skal lånes ud til en kollega, og det er ikke særligt fedt at den så automatisk logger ind på min konto :(

Men det var den eneste mulighed, hvis jeg ville skrive herinde uden at logge på 280.000 gange på et par timer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
qxl218
Skjult
Det fatter jeg ikke helt. Når jeg går ind på debatsiden er jeg ikke logget på. Det er også ganske efter bogen, Ser jeg så et indlæg, jeg vil svare på, så logger jeg mig ind i den tråd, jeg er inde i, men så bør jeg vel være logget på hele debatten? Trykler jeg mig så tilbage i siderne er jeg pludselig ikke logget på mere og tænker "Shit, så skal jeg logge på igen" men hvis det lykkes mig at komme helskindet tilbage til oversigten er jeg logget på igen. Hvorfor? Hvis jeg logger på på side 4 i en tråd, bør jeg vel også når jeg går tilbage til side 3-2-1 være logget på?

Hey.

Bruger du din browsers tilbage knap ?

Hvis ja, så ryger du af igen, når du har besvaret et indlæg, fordi du jo bakker / går tilbage...

I stedet klik på jubii debatforum, trådens navn eller hvor du nu vil hen foroven (til venstre for login boksen) - så bliver nu nemlig ikke kylet af igen :)

Giver det mening ? :stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Don_Doh

Det qxl218 skriver var også min første tanke. men hvis du ikke bruger "din browsers tilbage knap".

Men hvis det ikke er tilfældet, så burde du helt sikkert være logget på over hele debatten, når du logger på et eller andet sted herinde.

Men du er langt fra den første, der beskriver det problem, og for de fleste har det så vidt jeg ved hjulpet at at sætte flueben ved "husk mig?" når du logger ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Don_Doh
Jeg har været nødt til at klikke af i feltet hvor man kan vælge at blive logget automatisk på, når man åbner debatten. Jeg bryder mig meget lidt om det, da dette er min arbejdscomputer, som jeg også har lov til at bruge privat.

Men det sker af og til at den skal lånes ud til en kollega, og det er ikke særligt fedt at den så automatisk logger ind på min konto :(

Men det var den eneste mulighed, hvis jeg ville skrive herinde uden at logge på 280.000 gange på et par timer...

Hvis du husker at logge ud, i stedet for bare at lukke din browser, når du er færdig med at være herinde, så skulle det ikke være noget problem, det med at den logger automatisk på.

For mig virker det i hvert fald sådan, at hvis jeg logger ud, så skal jeg, næste gang jeg skal bruge debatten, logger på igen manuelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MorTilMathias
Hvis du husker at logge ud, i stedet for bare at lukke din browser, når du er færdig med at være herinde, så skulle det ikke være noget problem, det med at den logger automatisk på.

For mig virker det i hvert fald sådan, at hvis jeg logger ud, så skal jeg, næste gang jeg skal bruge debatten, logger på igen manuelt.

Tak skal du have - det må prøves :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Don_Doh
Tak skal du have - det må prøves :)

Velbekomme, jeg håber det hjælper :gogo:

(Du må meget gerne give en tilbagemelding, når du har fået testet det, så jeg ved om det hjalp :))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MorTilMathias
Velbekomme, jeg håber det hjælper :gogo:

(Du må meget gerne give en tilbagemelding, når du har fået testet det, så jeg ved om det hjalp :))

Det virker perfekt :) Tak igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
addicted-to-reality

Jeg havde samme problem, men havde glemt at sætte flueben i "husk mig" - og efter jeg har husket det, er der ingen problemer....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Don_Doh
Det virker perfekt :) Tak igen :)

Alle Tiders, så kan jeg godt give det råd en anden gang, hvis nogen skulle spørge :gogo:

Og velbekomme, jeg synes det er rart at kunne hjælpe og når ens viden kan komme andre til gavn/glæde :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.