Tilan

Kender du en kendt?

Recommended Posts

elvispop
Vinder man så en præmie ved at kende nogle kendte, eller er det bare "se-mig-jeg-"kender"-en-kendt"?

Det må være en videreudvikling af "fuck me, I'm famous" :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frankenfrog
Det må være en videreudvikling af "fuck me, I'm famous" :genert:

Satans. Så gider jeg da ikke deltage :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vanilla-ice
Skrevet (redigeret)
Vinder man så en præmie ved at kende nogle kendte, eller er det bare "se-mig-jeg-"kender"-en-kendt"?

Jo da, selvfølgelig vinder man da en præmie.;)

Og jeg er med i kapløbet om den præmie for jeg kender kronprinsesse Mary :genert:.... eller ikke så meget kender som at jeg har mødt hende en gang på juleindkøb:

Vanilla Ice og en kammerat går op ad en sidegade på Strøget og kammeraten vender sig pludselig om mod mig og siger â€Det var Maryâ€. Jeg fattede ingenting :stoned: indtil kammeraten udpeger ryggen på en kvinde og forklarede mig indtrængende at det altså var kronprinsessen, der for mindre end 20 sekunder siden højgravid med tvillinger var vraltet lige forbi mig med sin hofdame uden jeg havde opdaget noget som helst.:o

Så jeg er lige ved og næsten gode venner med Mary, men vi hilser bare ikke på hinanden når vi mødes.:lol:

Ellers kender jeg ikke nogen som er mere end lokalt kendt.:-P

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mor1966
Jo da, selvfølgelig vinder man da en præmie.;)

Og jeg er med i kapløbet om den præmie for jeg kender kronprinsesse Mary :genert:.... eller ikke så meget kender som at jeg har mødt hende en gang på juleindkøb:

Vanilla Ice og en kammerat går op ad en sidegade på Strøget og kammeraten vender sig pludselig om mod mig og siger â€Det var Maryâ€. Jeg fattede ingenting :stoned: indtil kammeraten udpeger ryggen på en kvinde og forklarede mig indtrængende at det altså var kronprinsessen, der for mindre end 20 sekunder siden højgravid med tvillinger var vraltet lige forbi mig med sin hofdame uden jeg havde opdaget noget som helst.:o

Så vi jeg er gode venner med Mary, men vi hilser hilser bare ikke når vi mødes.:lol:

Ellers kender jeg ikke nogen som er mere end lokalt kendt.:-P

Ha, den kan jeg stikke :cool:

Jeg har spist til middag og fået kaffe og kage sammen med Dronning Ingrid og Prinsesse Benedikte :slem: Vi tilbragte en hel dag sammen og var også i avisen sammen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vanilla-ice
Ha, den kan jeg stikke :cool:

Jeg har spist til middag og fået kaffe og kage sammen med Dronning Ingrid og Prinsesse Benedikte :slem: Vi tilbragte en hel dag sammen og var også i avisen sammen :D

Fair nok, så kender du dem lidt bedre end jeg kender Mary, som der vel egentlig er mange andre der har spottet lidt bedre end mig. Og så en hel dag det lyder til og med hyggeligt.:danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Atrice

Jeg er Twitter-ven med Lasse Rimmer, og vi har da også skrevet sammen et par gange... vi er fans af nogle af de samme ting, det er lidt cool ;)

og min dejlige Matt Berry (engelsk komiker/skuespiller/musiker) skriver pænt glædelig jul, godt nytår og tillykke med fødselsdagen til mig, ganske privat, på Twitter. Han følger mig godt nok ikke endnu, men det er vist bare et spørgsmål om at sende ham et par halvfrække billedre af sig selv - har en chat-veninde der gjorde det, så nu er de venner på Twitter :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Ved godt det er en gammel tråd. Men den er vel ligeså aktuel nu som da, den blev oprettet. Så jeg tager chancen og skriver i den. Hvis mod mener, at den ikke bør genåbnes, kan han jo bare lukke den igen. Men hvorfor oprette en ny tråd, når vi har den gamle her?

Der er ingen kendte, jeg omgås i dag. Men jeg har kendt et par kendte. Eller semikendte. Fordi hvornår er man egentlig kendt?

Kendte har jeg mødt mange af - kortvarigt. Men taler vi om kendte eller semikendte, som jeg har haft lidt mere personligt kendskab til, så vil jeg nævne disse:

Kim Jensen, tidligere landsholdsspiller i herrehåndbold og assistenttræner for kvindelandsholdet:

- Jeg har haft ham som håndboldtræner, da jeg gik på en sportshøjskole. Så dér så jeg ham jo hver dag gennem et halvt år. Det kan man vel godt kalde at kende lidt. Han er en meget flink mand med en god sans for humor. Typisk vendelbo, meget nede på jorden.

David Nielsen, tidligere topscorer i FCK og i dag træner for AGF:

- kendte ham lidt, da han var knægt. Har da også snakket med ham en del gange, vi diskuterede tit italiensk fodbold. Han var fan af Milan, jeg var fan af Juventus. Så der var noget gensidigt drilleri efter kampene. Det var nu mest min bror, der kendte ham. Men jeg kendte ham også lidt. Han var meget sød, men allerede som knægt havde han et stort ego. Som han har bevaret he he. Hans far har han vist aldrig mødt, han var fra et sted i Afrika. Hans mor var dog dansker, men døde desværre ret tidligt.

Basim, tidligere X-Factor-deltager og vinder af Melodi Grand Prix:

- har jeg mødt en del gange faktisk, da han var 18-19 år gammel. Hvor og i hvilken sammenhæng, forbliver hemmeligt. Men han var en rigtig sød og behagelig fyr (det tror jeg nu stadig han er, selvom jeg ikke ser ham mere).

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind