Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

fregne1

Keller, nu bliver jeg fanme snart rødhåret!!

Recommended Posts

insolentmint
Gmail virker hver gang :gogo:

:banan::rocker::gogo::glad:

nemlig

det er nok bare mig men burde jubii ikke hellere bruge energi på at få jubiis funktioner mail og debat til at fungerer 100% ordenligt istedet for at bruge ressourcer på at lave ny forside :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kasper
prøv gmail...

jeg har haft den i snart 5 år og har aldrig oplevet et eneste problem

Gmail har kun eksisteret siden 2004 ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ixiz

Invitationer til GMail er vist heller ikke nødvendige længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
carlo-hallo
Ja, undskyld, men ved ikke lige hvem jeg ellers skal råbe af!!

Min mail er gået i udu, og det har den været siden engang igår, og det er super træls.

Jeg ved at der ligger 40-50 mail i min inbox, og nogle er ved at være rimeligt sure over at jeg ikke svarer dem.

VÆR VENLIG AT GØRE NOGET NU, ELLER FORKLAR MINGE KUNDER AT DET ER JER SOM IKKE HAR STYR PÅ PISSET, OG IKKE MIG.

Sur og opgivende hilsen Fregne1

jeg ville nok vælge en mere stabil (og betalt) løsning hvis jeg havde med kunder at gøre.

og så kan du jo passende forklare dine kunder at de ikke er vigtige nok til at du vil betale for en stabil løsning. :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
carlo-hallo
Forstår, hvad du mener, men har du læst hendes svar? Hun skriver, at hun bruger adressen, når hun sælger ting på trend sales, som er et sted, hvor man kan sælge ting som privat, ligesom f.eks. den blå avis, gul og gratis og qxl. Så der er altså ikke tale om, at hun har et firma her.

men alligevel nok til at kalde dem for hendes kunder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

- og jeg der synes det er så positivt at være rødhåret... :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
m-nikolaj

Yo hvornår kan man forvente at ens mail fungerer som den skal igen?

Jaja, "du kunne lade være med at vælge en gratis e-mail" men det er stadig irriterende at man ikke kan læse sine mails.

Desuden er det utroligt besværligt at skifte mail-adresse..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stofatyv
Ja, undskyld, men ved ikke lige hvem jeg ellers skal råbe af!!

Min mail er gået i udu, og det har den været siden engang igår, og det er super træls.

Jeg ved at der ligger 40-50 mail i min inbox, og nogle er ved at være rimeligt sure over at jeg ikke svarer dem.

VÆR VENLIG AT GØRE NOGET NU, ELLER FORKLAR MINGE KUNDER AT DET ER JER SOM IKKE HAR STYR PÅ PISSET, OG IKKE MIG.

Sur og opgivende hilsen Fregne1

grow up... du kan ikke brokke dig til en ydelse som er gratis. har du kunder som bruger den skod service og du køre firma eller noget. få dig dit eget domæne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kriss3d

Ah ja ok det er fair nok at det er privat salg og der er kunder selvom det ikke er firma.

Dog ville jeg stadig nok overveje en betalt løsning (eller bruge den mail man typisk får med sin internetløsning ) hvis jeg havde 40-50 mails på nuværende tidspunkt der er ubesvaret ( hvor jeg så må gå ud fra at det er sådan lidt average at få 40-50 mails på et par dage )

Men ellers ville jeg tænke over:

Hotmail: Ren spammagnet og ikke særligt fed mail ( tonsvis af reklamer og ikke nogen support for email klienter )

Jubii mail.. tjaa åbenbart er det den der er problemer med.

Yahoo.. jeg bruger den ikke selv så jeg ville nok mene den var halvdårlig udfra deres mailinterface.

gmail.. kongen.. og til at sætte op til mobiltelefoner såvel som andre mailklienter..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jha1401

:banan::klap:

min mail funker igen.:banan::klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.