Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

fregne1

Keller, nu bliver jeg fanme snart rødhåret!!

Recommended Posts

kriss3d

Nu er det sikkert bare mig men hvis jeg ser et firma der bruger jubii, yahoo eller hotmail ( eller gmail for den sags skyld ) så går jeg i en pæn bue udenom. Det videner bare om at de ikke tager deres egen profilering særligt alvorligt og ikke ønsker at fremstå professionelt. Beklager men sådan er jeg indrettet.

Har man firma har man sgu også de par kroner om måneden til sit eget firmanavn og mail.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pussikat82
Nu er det sikkert bare mig men hvis jeg ser et firma der bruger jubii, yahoo eller hotmail ( eller gmail for den sags skyld ) så går jeg i en pæn bue udenom. Det videner bare om at de ikke tager deres egen profilering særligt alvorligt og ikke ønsker at fremstå professionelt. Beklager men sådan er jeg indrettet.

Har man firma har man sgu også de par kroner om måneden til sit eget firmanavn og mail.

Forstår, hvad du mener, men har du læst hendes svar? Hun skriver, at hun bruger adressen, når hun sælger ting på trend sales, som er et sted, hvor man kan sælge ting som privat, ligesom f.eks. den blå avis, gul og gratis og qxl. Så der er altså ikke tale om, at hun har et firma her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kasper
(500 Servlet Exception)

Gmail virker da altid og den er da gratis.

Ja, men nu er firmaer som Google (Gmail), Yahoo (Yahoo Mail) og Microsoft (Hotmail) generelt også meget større end Jubii, har mange flere brugere og bliver generelt drevet en del mere professionelt (der bliver i hvert fald brugt flere ressourcer) - så derfor er deres pålidelighed også højere.

Jeg fatter simpelthen ikke, at Jubii/Lycos ikke indser, at folk kommer til at forbinde deres brands med noget meget negativ pga. den manglende service.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shamrockthy
Ja, men nu er firmaer som Google (Gmail), Yahoo (Yahoo Mail) og Microsoft (Hotmail) generelt også meget større end Jubii, har mange flere brugere og bliver generelt drevet en del mere professionelt (der bliver i hvert fald brugt flere ressourcer) - så derfor er deres pålidelighed også højere.

Jeg fatter simpelthen ikke, at Jubii/Lycos ikke indser, at folk kommer til at forbinde deres brands med noget meget negativ pga. den manglende service.

:gogo:

vi er helt enige i at det er meget dårlige service

og jeg er da glad for at min hoved mail er en jeg betaler for der får man i det mindste hjælp hvis der opstår problemer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ixiz

GMail, GMail, GMail. 2-3GB plads, bedre integration, næsten ingen reklamer m.m. og så er det gratis.

Og det var ikke for at gøre speciel reklame for en bestemt mail udbyder, men GMail er nu engang så meget mere bedre end alle de andre populære alternativer, der findes ude på markedet nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dreamer81

Jeg anbefaler også helt klart gmail....

det er SÅ smart

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jyde_pigen

Lige et hurtigt spørgsmål - hvordan sætter I de fancy smileys på i jeres svar??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mssutsko

de ved ikke hvornår mailen kommer op og køre igen???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
insolentmint
Ja, undskyld, men ved ikke lige hvem jeg ellers skal råbe af!!

Min mail er gået i udu, og det har den været siden engang igår, og det er super træls.

Jeg ved at der ligger 40-50 mail i min inbox, og nogle er ved at være rimeligt sure over at jeg ikke svarer dem.

VÆR VENLIG AT GØRE NOGET NU, ELLER FORKLAR MINGE KUNDER AT DET ER JER SOM IKKE HAR STYR PÅ PISSET, OG IKKE MIG.

Sur og opgivende hilsen Fregne1

prøv gmail...

jeg har haft den i snart 5 år og har aldrig oplevet et eneste problem

send en mail til mig på: insolentmint@gmail.com og jeg sender dig en indbydelse til gmail til dig eller gå på

www.gmail.com og opret den bedste mail konto du kan få...

men jeg siger ikke at jubii mail er noget lort... det har været et faktum i flere år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.