Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Sn1ger7700

jubii chatten..

Recommended Posts

Aaboulevarden
http://lycos.co.uk/flirtchat Det er den britiske "Jubii chat" som endu ikke er lavet om, og som har nogenlunde samme opsætning og grafik som den gode gamle Jubii chat .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bambi@
Jeg kan så ikke engang logge på med mit nick, da det starter med et tegn, som er ulovligt på den nye chat. Hvis jeg så forsøger at trykke på "problemer med at logge ind", så sker der ikke noget. Hvem sagde skodchat?!?

Jeg er Bambi@ derinde også - logger ind med mit gamle navn altså Bambi@ fuldstændig som før, men har så fået nyt navn - altså oprette igen. Nu hedder jeg Fly derinde. men alle mine billeder og logbogsbeskeder ER med i det nye.

prøv at logge ind i dit gamle , selvom du får atvide tegnene er ulovlige der -- så skal du bare vælge nyt navn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bambi@

har lige hørt at den norske chat allerede har fået 220 danskere over

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bambi@
Nu hvor jubii chatten ikke virker .. hvor chatter I så istedet?

HER :gogo: og MSN

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mitreaar
Nu hvor jubii chatten ikke virker .. hvor chatter I så istedet?

ofir

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MalouM83

Jeg har ogsaa problemer med chatten, den vil gerne logge mig ind, men dernaest kommer hjem frem til kaptainen og en hvid boks, men der er ingenting i den hvide boks, intet at trykke paa! Savner den gamle chat, traet af at det ikke virker!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lund

Den nye chat, vil indenfor den nærmeste fremtid, komme online overalt i europa i lycos's netværk, og vil erstatte den gamle.. SÅ det er nok kun begrænset hvor længe den gamle chat er online i de øvrige lande.

Jeg tror jubii/lycos for alvor har tabt kampen om at have den bedste chat. Deres mål er at have verdens bedste og største chat, det mål har de selv ødelagt nu.

Den nye chat er så forvirret, fyldt med fejl og er halv færdig. Om jeg fatter man har sat den i søen allerede. Man burde nok have ventet til den være testet helt igennem og alle features var udviklet.

Som gammel Jubii Chatter, der har fulgt chatten i mange mange år. er det godt nok det ringeste de hidtid har lavet. Nogen som husker britanic? Det var sgu da bedre end det lort de har lavet nu.

Så jubii/lycos - jeg tror det her er blevet jeres død!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
@nneT

Hvorfor i alverden søsætter man en chat, når den ikke engang er halvvejs færdig endnu? Jeg fatter det simpelthen ikke.... For hver gang jubii har søsat en ny chat, så bliver den ringere og ringere... Hvorfor pokker kunne de ikke vente med at starte LORTET FØR DET VAR FÆRDIGT???

Man kan sgu da ikke aflevere et halvfærdigt produkt til sine "kunder" og så forvente at det bliver taget godt imod? Come on jubii/lycos, jeg NÆGTER at tro på, at det her er jeres bedste bud!!!

Og den der med at der er 2000 online... HVOR ER DE??? Jeg kan ikke se dem nogen steder, men det er måske det antal der har været derinde og vende, for så at konstatere at det bare ikke virker?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.