Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Thea

HjÆlp.... Bmi Siger OvervÆgt

Recommended Posts

Gæst

Det er korrekt at hoftemålet er det bredeste sted - dvs om numsen. Der er rigtig mange der måler det forkert fordi de tænker at hofterne er ved hoftebenene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GIBben
Det er korrekt at hoftemålet er det bredeste sted - dvs om numsen. Der er rigtig mange der måler det forkert fordi de tænker at hofterne er ved hoftebenene

Det er nu engang tøjmæssigt man beder kunderne om at måle sig der hvor i begge skriver.

Hvis du kigger rundt på div. kostvejlednings-sider mm. så måler man det som jeg har beskrevet herover.

Det i måler er numsemålet, hvilket man bruger til at se om numsen skrumper i forbindelse med slankekure (vægtvogterne mm)

*Hopper ud af denne tråd igen*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea
Det er nu engang tøjmæssigt man beder kunderne om at måle sig der hvor i begge skriver.

Hvis du kigger rundt på div. kostvejlednings-sider mm. så måler man det som jeg har beskrevet herover.

Det i måler er numsemålet, hvilket man bruger til at se om numsen skrumper i forbindelse med slankekure (vægtvogterne mm)

*Hopper ud af denne tråd igen*

det er jo netop også det denne tråd drejer sig om...

og foruden bruges målet også til at finde bukse str.;)

tror helt bestemt du har misforstået det...

hofte- hoftemål som du måler det på selve hoften bruges ikke....

til at finde bukser eller kjoler bruges numsemålet som du kalder det og talje målet.... så stået i tøj forretning;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Når modeller bliver målt om hoften måler de det bredeste punkt (dvs numsen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea
Når modeller bliver målt om hoften måler de det bredeste punkt (dvs numsen)

:gogo: nemlig....

det der andet mål eksitere ikke rigtigt, da man ikke kna bruge det til noget.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kare1086

Min ærlige mening:

Jeg synes godt du kunne trænge til at tabe dig nogle kilo, ikke kun skønhedsmæssigt, men også for din sundheds skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea
Min ærlige mening:

Jeg synes godt du kunne trænge til at tabe dig nogle kilo, ikke kun skønhedsmæssigt, men også for din sundheds skyld.

har du set mit nye billede og resultat af vægttab???

jeg er nu nede på 70kg..... om sundhedsmæssigt er jeg sund og rask hvad vægten angår;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...