Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Thea

HjÆlp.... Bmi Siger OvervÆgt

Recommended Posts

_Moms_

Du har en flot krop!!

Jeg ville ikke have gættet på at du lå omkring de 77 kg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea
Det er det selvfølgelig også.

Men som sagt har du ikke ølvom, så rent sundhedsmæssigt, er det ikke "så galt" - dermed ikke sagt, at man skulle bifalde et BMI på 26.

Har du en høj eller lav fedtprocent? For jeg kan virkelig ikke se, hvor de 77 kg er.

hmm jeg ved heller ikke hvor 77kg er.... jeg havde SLET ikke regnet med min vægt var SÅ høj...

jeg må have nogle MEGET tunge fingre muskler...... så meget som jeg hamre på det tastertur.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rastamouse

(jeg smider lige et bogmærke ind her.. )

Og vil også sige at jeg 'tit' har hørt og læst at BMI nok er et fingerprej... Men det er ikke nogen 'fasitliste'.. det skal være læger, diætister og den slags eksperter der skal fortælle en hvis man har et rigtig seriøst problem!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea
Det er det selvfølgelig også.

Men som sagt har du ikke ølvom, så rent sundhedsmæssigt, er det ikke "så galt" - dermed ikke sagt, at man skulle bifalde et BMI på 26.

Har du en høj eller lav fedtprocent? For jeg kan virkelig ikke se, hvor de 77 kg er.

aner det ikke.... jeg ved kun at mit kolesterol tal er normale....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CelinaDina
hmm... men BMI er vel et finger prej.....:gruble:

hmm......

Det kan det da være,men gå efter dit tøj og ikke din vægt som sådan.

Det kan self være en god ting lige at vide hvad tallene siger,men hvis det skal være helt korrekt,skal alle faktisk have en vægt der måler fedt%, knoglemasse osv.

OG så kan du bruge bmi til noget ellers vil jeg mene det bare er tørre tal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Victoria-Pedersen

Du ser slet ikke overvægtig ud, jeg tror ikke altid man skal regne med det BMI

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea
Det kan det da være,men gå efter dit tøj og ikke din vægt som sådan.

Det kan self være en god ting lige at vide hvad tallene siger,men hvis det skal være helt korrekt,skal alle faktisk have en vægt der måler fedt%, knoglemasse osv.

OG så kan du bruge bmi til noget ellers vil jeg mene det bare er tørre tal.

hmmmm....:gruble:

det hjælpe på det når folk herinde siger jeg ikke ser tyk ud...

jeg ved jeg skal tabe mig... jeg GØR ALT..... bortseet fra motion da det er svært at overskue da jeg er syg... men min kost kan man på ingen måde sætte en finger på.....

jeg håber selv på at jeg en dag kommer ned på >65kg...

det er mange ting for mig at arbejde med, mit psykiske problem, ventetiden for behandling, medicin, og nu også et vægttab..... SUK...

sig jeg er lækker som one.... altså ærlig ment...:genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LilleGuleGummiAnd

Hej Hej.

Jeg har tit og ofte fået at vide, i det fitness center jeg gik i, at jeg skulle lade være med at glo så meget på min BMI. Jeg blev lettere fanatisk en periode. Den kan bruges til absolut nada, da den nemlig ikke tager højde for kraftig knoglebygning, muskelmasse osv.

Så stik din BMI et vist sted hen og se dig i spejlet. (Lad være med at kigge så meget på de to tal på vægten også - lettere sagt end gjort, I know)

Kan du lide det du ser? Eller irritere det dig? Er det det sidste må du gøre noget ved det, stille og roligt, men det er jo svært hvis du medicineres og dette påvirker din vægt.

Personligt synes jeg du har en rigtig flot krop, med flotte former! Jeg synes ikke du skal være ked af din krop og dine kvindelige former.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CelinaDina
hmmmm....:gruble:

det hjælpe på det når folk herinde siger jeg ikke ser tyk ud...

jeg ved jeg skal tabe mig... jeg GØR ALT..... bortseet fra motion da det er svært at overskue da jeg er syg... men min kost kan man på ingen måde sætte en finger på.....

jeg håber selv på at jeg en dag kommer ned på >65kg...

det er mange ting for mig at arbejde med, mit psykiske problem, ventetiden for behandling, medicin, og nu også et vægttab..... SUK...

sig jeg er lækker som one.... altså ærlig ment...:genert:

Det kan jo godt lade sig gøre uden motion, det bliver jo bare sværere,men så længe du får de piller du får, skal du "bare" være opmærksom på det og medicin sætter sig de dumme steder.

Stress i sig selv kan også øge vægten,så det behøver ikke kun være fordi man spiser forkert eller får medicin.

Som jeg tidligere har sagt,synes jeg du er en meget smuk pige så vil med glæde sige det igen,hvis det kan hjælpe lidt på humøret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thea
Hej Hej.

Jeg har tit og ofte fået at vide, i det fitness center jeg gik i, at jeg skulle lade være med at glo så meget på min BMI. Jeg blev lettere fanatisk en periode. Den kan bruges til absolut nada, da den nemlig ikke tager højde for kraftig knoglebygning, muskelmasse osv.

Så stik din BMI et vist sted hen og se dig i spejlet. (Lad være med at kigge så meget på de to tal på vægten også - lettere sagt end gjort, I know)

Kan du lide det du ser? Eller irritere det dig? Er det det sidste må du gøre noget ved det, stille og roligt, men det er jo svært hvis du medicineres og dette påvirker din vægt.

Personligt synes jeg du har en rigtig flot krop, med flotte former! Jeg synes ikke du skal være ked af din krop og dine kvindelige former.

tak...

jeg har det sådan under medium med kroppen... jeg er hader min røv bagfra og mine store lår...

jeg klæder mig helst i kjoler, da jeans udsætter mig MEGET....

min nuværende medicin skulle ikke øge vægten... men vægt tab kan forkomme.... men det er helt nyt så nu må jeg se...

jeg har samme årsager ikke været på en vægt i 2 år....

jeg har ALTID hadet mit vægt tal... og min man nægter at få en vægt i huset, pga mig....

jeg har nu et måle bånd.... som jeg måler med...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...