Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

bissensgade

Hjælp fra jer som har købt Hunter gummistøvler.....Hjæææælp!

Recommended Posts

bissensgade

Hej piger

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp. Jeg har indset at jeg ikke finder et par Hunters i en fysisk butik, og derfor ikke kan prøve hvilken str jeg skal have. Jeg er en stor 39, og passer 39 i næsten alt, men indimellem skal jeg op i en 40. Str 40 i Hunters hedder 40/41 og jeg frygter den er gigantisk stor. Er der ikke nogle af jer som er str 39/stor 39 som kan vejlede mig? Hvilken str købte I?

Noget andet er, de er jo lidt billigere på Hunters forhandler hjemmeside wellie-boots, og der er 2 modeller at vælge imellem. De har en kvindemodel...er der nogle der har erfaring med den? Dem de har i DK, er det dem som er unisex?

Selvfølgelig fåes Hunters også på Ebay. Er der en som er bekendt med en sælger som helt sikkert ikke sælger fake?

Jeg håber på mange svar fra jer - så er I sgu søde ;)

Kh Tina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cherryblossom
Skjult

^Kan ikke hjælpe så meget, andet end, jeg er normalt en 38 i flade sko/støvler, og har også Hunter i 38, og de er rigeligt store. Ang. skaft, så synes jeg de er meget brede, og det er de alm. Hunter, altså unisex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bissensgade
^Kan ikke hjælpe så meget, andet end, jeg er normalt en 38 i flade sko/støvler, og har også Hunter i 38, og de er rigeligt store. Ang. skaft, så synes jeg de er meget brede, og det er de alm. Hunter, altså unisex.

Tusind tak for svar :) Har du meget tynde lægge? Jeg synes nemlig andre taler om at de ikke kan passe dem om læggen...de er simpelthen alt for smalle. Jeg har selv meget tynde lægge og vil gerne have dem så smalle som muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cherryblossom
Skjult

^Tja, det har jeg vel. Jeg bruger 25-26 i jeans, hvis du kan bruge det til sammenligning? Men hvis du vil have de smalleste så skal du vælge de alm. Hunter. Dem til kvinder har vist endnu større skaft.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bissensgade

^ se det er jo underligt at dem til kvinder har bredere skafter. Burde de ikke være smallere? man skulle jo synes at mænd fylder mere.

Jeg bruger str 30 i jeans og har multismalle lægge (men desværre ikke slanke lår ;-) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cherryblossom
Skjult

^Nej, mænd har altid vildt tynde ben jo, selvom de kan have vom :lol: Mens kvinder typisk har tykkere ben...

Del dette indlæg

Link til indlæg
lange_sisse

Jeg er stor fan af Hunter gummistøvler og har da købt til et par af mine veninder som gave - bare for at give noget andet. Men jeg kan godt se dit problem - det bedste er jo helt klart at prøve dem på, men hvor i landet bor du siden du ikke mener, at du fysisk kan komme i en butik der har dem ??

Det er lidt underligt, at de ikke findes en str. 40 og en str. 41, men at de er slået sammen. Har en veninde der bruger str. 41, men hun kunne ikke passe deres str. 40/41. Men mit råd til dig ville være at købe str. 40/41 og så putte en sål i - man kan vist sågar få en speciel Hunter sål. Har hørt om en der brugte str 39 i sko hvor Hunter blev for lille og str 40/41 for stor. Generelt er de smalle i skaftet, men hvor bred er din læg i cm ??

Du kan evt. også måle længden af din fod og få en til at putte et målebånd ned i en str. 39 hunter. Håber det kan hjælpe - ellers skriv gerne igen. !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bissensgade

Hej Sisse

Mange tak for dit indlæg :)

Uhh, jeg har købt et par - fra UK i str 39/6, så nu håber jeg dælme de passer....!!

Jeg er også bange for at jeg er en af dem som ligger lige mellem en 39 og den famøse 40/41 :( Men nu må vi se. Ellers må jeg returnerer dem.

Mine lægge er ca 35 cm i omkreds...ja ja i know, tynde!!

Kh Tina :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lange_sisse

Hej Tina,

Ved ikke om dette kan hjælpe. Har en veninde som bruger 41 i sko og hendes fod er lidt længere end 26 cm. Hendes tå gik imod i en str. 41 Hunter, så hun måtte have en str. 42. Måske kan du vinde lidt ved at måle din fodlængde. Men lad hører hvordan de passer. Hvor i landet bor du ??

mvh sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vincentinas

Hej piger.

I skulle prøve i Pink Flamingo i Hellerup de tager kun

699 kr. De sender også gerne til en. Det er ellers også

en fed butik klart et besøg værd. De har også de dejlige welly warmers til inden i Hunter støvlen. Jeg

mener kun det var 49 kr. de tog i porto da de sendte

til min vendine.

mvh.vini

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.