Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

bbfabric

Kan man blive skilt fra sin biologiske familie??

Recommended Posts

BritGirl

Hmm - ja det kan jeg jo godt se er problematisk. Jeg tror desværre bare ikke det løser noget at fjerne ham fra din fødselsattest. Han har jo ingen rettigheder over dig når du er 25.

Indskærp over for familien at du under ingen omstændigheder tolerer at de udleverer dig til ham og det vil få konsekvenser hvis de gør alligevel.

Og prøv evt. at kontakte politiet og spørg hvad der skal til for at få et polititilhold mod ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mrs.Rachel

Hmm... Når jeg søger på at blive skildt fra sine biologiske forældre , kommer der ikke rigtig noget frem..

Jeg tror da sagtens du kan få et politi tilhold til ham..

Som de andre har skrevet, ring ned på politigården og tjek det.. Eller ... www.politi.dk

:ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bbfabric

Tak, alle...

Vil prøve at kontakte politiet, når jeg lige har en ledig stund med en telefon.

:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
@nneT

Jeg ved godt at det måske lyder som et mærkeligt spørgsmål, men er der nogen i din omgangskreds eller familie der har kontakt med ham?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Signe-Dyrneslig

Det kunne tyde på, at han får dine personlige oplysninger fra nogle i familien. Hvordan kan han ellers hele tiden opsøge dig?

Du kan sagtens få en tilholds-erklæring fra politiet. Prøv at tage kontakt med dem. Det er lige meget, om han er din biologiske far...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...