Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

em1986

Forudbestilling af taxa??

Recommended Posts

em1986

Hej! Står og skal i lufthavnen midt i nat, og da jeg ikke kan bruge natbusser her hvor jeg bor, vil jeg høre om nogen af jer har erfaring med hvor pålidelige forudbestilte taxaer er? Har bestilt til kl.3 - er jo lidt vigtigt at den kommer :S

Håber nogen kan hjælpe - om ikke andet så bare give mig ro i sjælen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr.McDee
Hej! Står og skal i lufthavnen midt i nat, og da jeg ikke kan bruge natbusser her hvor jeg bor, vil jeg høre om nogen af jer har erfaring med hvor pålidelige forudbestilte taxaer er? Har bestilt til kl.3 - er jo lidt vigtigt at den kommer :S

Håber nogen kan hjælpe - om ikke andet så bare give mig ro i sjælen :)

mon ikke den er på pletten, hvis du har fortalt dem hvor vigtigt den tur er ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
em1986

tænker bare, at der jo er rimelig stor mangel på taxaer i kbh lørdag nat??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bewiched

Jeg håber du har bestilt den i rigtig god tid ;)

Jeg kører selv taxi - godtnok i jylland, men hører ofte historier fra kunder, der naivt har bestilt den til "normal" køretid og ikke nået deres fly fordi den kommer ½ time for sent - og dette er i dagtimerne!!!

Så hellere vente en time i lufthavnen og være sikker på at nå flyet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mulzen

Jeg har bestilt taxa til natkørsel flere gange. Hvis der har været problemer med bilen og det er udenfor busser og togenes køretider, så har det været nødvendigt at tage en taxa for at kunne passe job.

Jeg har ringet og bestilt først på aftenen eller så, og det har virket upåklageligt. De har været på vores adresse på klokkeslæt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
em1986

har bestilt den sådan at vi har 75min, til en tur som tager 15....tror du det går?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xicha
Jeg håber du har bestilt den i rigtig god tid ;)

Jeg kører selv taxi - godtnok i jylland, men hører ofte historier fra kunder, der naivt har bestilt den til "normal" køretid og ikke nået deres fly fordi den kommer ½ time for sent - og dette er i dagtimerne!!!

Så hellere vente en time i lufthavnen og være sikker på at nå flyet :)

Det har jeg sjovt nok også prøvet flere gange. Mon det bare er i Jylland...:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bewiched
Det har jeg sjovt nok også prøvet flere gange. Mon det bare er i Jylland...:-D

De fleste af mine kunder kommer fra Sjælland ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bewiched
har bestilt den sådan at vi har 75min, til en tur som tager 15....tror du det går?

Ja, det vil jeg da mene - ved ikke hvor travlt der er derovre ovenpå pengeudbetaling, her er det vildt

(og er de forsinket, så ring igen og igen - men hold en pæn tone overfor centralen, eller er du sikker på en nitte :tie: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.