Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

saab88

Hvad betyder gasamento?

Recommended Posts

saab88

Hey

Nu har jeg prøvet diverse online ordbøger osv. men desværre uden held. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide, hvad gasamento (italiensk) betyder! På enten dansk eller engelsk...

Jeg har virkelig brug for det...PLEASE...

På forhånd mange tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
walkingonwater

Mener du casamento?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
theshining

Kan du ikke sige hvad sammenhængen er?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
saab88

Jeg ved ikke. hvordan det staves rigtigt, men der hvor jeg læste det, blev det stavet "gasamento". Og mht. sammenhængen: en person er blevet beskrevt som at være gasamento....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
theshining

Hmm har slået op i begge mine italiensk ordbøger der står det ikke... Har googlet for at finde en mening, kom dog også frem til, at det er et tillægsord og sandsynligvis et positivt et, nærmere er jeg ikke lige nu..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
saab88

Er det positivt? Det er vigtigt at vide netop det...mange tak! Kan du evt. giv mig linket, hvis det er muligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
theshining

Har slået op i rigtige ordbøger ikke på nettet, men har googlet gasamento, og med den lille italiensk kundskab jeg har så virker ordet positivt i de sammenhænge jeg har fundet. Sådan ala, fantastisk, cool, overvældende, vildt.. men er slet ikke sikker på den korrekte oversættelse, men kan da lige google lidt videre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
theshining

Måske noget ala overraskende, forbløffende godt.. jeg er ikke helt sikker, det er sq lidt svært at opklare. Nå skal i seng nu.. håber du finder ud af det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
saab88

Tusind tak! Du er en skat...sov godt. Hvis du nogensinde finder ud af det, så bare skriv det her :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.