Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

peaches26

Forklar mig - 3?

Recommended Posts

peaches26

Ja jeg er jo belemret med det fantastiske selskab 3 -efter som de er det eneste med forbindelse i min lejlighed.

Nu har jeg været bundet i 6 mdr og vil gerne have en ny tlf. Så har jeg spurgt i 3 butikken om jeg kan forlænge min bindingsperiode og købe en ny men fik flg svar:

Det kommer an på hvor meget jeg taler for om måneden. Jeg er bundet for 400kr og kan kun forlænge hvis jeg rent faktisk bruger alle de 400 kr (hvilket jeg kun har gjort én måned). Hvis jeg har brugt for mindre kan jeg ikke forlænge :stoned:

Er det bare mig eller giver det ingen mening??

De kan vel være ligeglad med hvor meget jeg bruger for -når jeg betaler de 400kr uanset...

Så tænker jeg om jeg kan gå ind og købe en ny tlf og bede dem flytte mit gamle 3 nummer (som om jeg havde et andet teleselskab). Så er det problem vel løst. Eller hvad???

Jeg kommer aldrig til at forstå 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pigenvestergaard

Hvis jeg forstår det rigtigt, har du så et abonnement hvor du SKAL betale minimum 400 om måneden?

For så ka det i teorien være ligemeget.. Men har oz haft 3, og ka huske der var noget om det der.

I teorien vil de ha, at du har betalt dem 2400 for de 6 mdr, og de vil ikk forlænge dit abonnemnt med yderligere 6 mdr fordi de ikke får de penge.

Men så forstår jeg ikk, at uanset om man taler for 400 eller ej, så betaler man dem, og så burde der ikk være et problem? Nej det giver ingen mening :D

Mht til at flytte dit nummer, så spørger de altid om, hvilket selskab man har. Så tror ikk din ide med at flyyte fra 3 til 3 vil virke :D

Men du ka jo opsige dit abonnement, og så købe en ny om en måned..- Men lyder til du gerne vil beholde dit nr..

prøv og snak med dem, hvis du har betalt dine regninger til tiden osv, så er du jo en go kunde..- og de har dig yderligere 6 mdr hvis du forlænger.. :)

Men du har ret, det er slet ikk logisk det de har gang i :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
peaches26

Mine regninger er betaler over BS så det er til tiden hver gang... 400kr fast hver mdr...

:stoned: 3!! Så må jeg flytte mit nummer til et andet sted og så tilbage til 3. Belastende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sille99DK
Mine regninger er betaler over BS så det er til tiden hver gang... 400kr fast hver mdr...

:stoned: 3!! Så må jeg flytte mit nummer til et andet sted og så tilbage til 3. Belastende

Jeg sælger 3 telefoner og abonnementer og skal komme med en forklaring hver dag. Jeg forstår godt, at folk er forvirrede. Det er noget med, at de gerne vil have tjent tilskudet på telefonen ind.

Jeg kender mange, der har flyttet deres nummer til et taletidsselskab, for eksempel Telmore eller Cbb, hvor der ikke r nogen opsigelse, derefter har de flyttet det tilbage igen......:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sille99DK
Hvis jeg forstår det rigtigt, har du så et abonnement hvor du SKAL betale minimum 400 om måneden?

For så ka det i teorien være ligemeget.. Men har oz haft 3, og ka huske der var noget om det der.

I teorien vil de ha, at du har betalt dem 2400 for de 6 mdr, og de vil ikk forlænge dit abonnemnt med yderligere 6 mdr fordi de ikke får de penge.

Men så forstår jeg ikk, at uanset om man taler for 400 eller ej, så betaler man dem, og så burde der ikk være et problem? Nej det giver ingen mening :D

Mht til at flytte dit nummer, så spørger de altid om, hvilket selskab man har. Så tror ikk din ide med at flyyte fra 3 til 3 vil virke :D

Men du ka jo opsige dit abonnement, og så købe en ny om en måned..- Men lyder til du gerne vil beholde dit nr..

prøv og snak med dem, hvis du har betalt dine regninger til tiden osv, så er du jo en go kunde..- og de har dig yderligere 6 mdr hvis du forlænger.. :)

Men du har ret, det er slet ikk logisk det de har gang i :D

Har erfaring for, at det kun er folk der spæder rigtig til i kassen der er "gode Kunder". Der betyder 399 ingenting. Men det er da et forsøg værd! Man kan jo aldrig vide....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gaesse

Det forstår jeg simpelthen ikke!!

Jeg har lavet det nummer, du efterlyser SÅ mange gange efterhånden uden problemer. Jeg har så heller aldrig spurgt, om jeg kunne.

Jeg har lige for 5. gang gået i en 3 butik efter min bindingsperiode var udløbet og købt en ny telefon til en af deres 1,- tilbud. Jeg er endt op med samme abonnement som før (299 er mit på), en ny bindingsperiode på 6mdr. og en næsten gratis telefon.

Jeg forstår slet ikke, hvad problemet er, når du jo betaler et fast beløb hver måned, selvom du ikke snakker i den.

Jeg er aldrig stødt på det problem, eller noget problem overhovedet, de 5 gange jeg har gjort det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
peaches26
Jeg sælger 3 telefoner og abonnementer og skal komme med en forklaring hver dag. Jeg forstår godt, at folk er forvirrede. Det er noget med, at de gerne vil have tjent tilskudet på telefonen ind.

Jeg kender mange, der har flyttet deres nummer til et taletidsselskab, for eksempel Telmore eller Cbb, hvor der ikke r nogen opsigelse, derefter har de flyttet det tilbage igen......:lol:

Det vil sige at man skal tale for mindst det dobbelte af det man er bundet til -for at være en god kunde iflg 3???

Nu har jeg flyttet mit nummer til CBB -så må jeg bare flytte det tilbage så snart det er gået igennem. Med mindre CBB selvf. også har fuld signal i min lejlighed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gaesse
Det vil sige at man skal tale for mindst det dobbelte af det man er bundet til -for at være en god kunde iflg 3???

Jeg har som sagt et fast abonnement for 299. og har fået alle de telefoner, jeg ville. Min samlede mobilregning ligger omkring de 400,- om måneden.

Jeg plejer bare at lægge ud med at sige: " jeg er jo kunde hos jer i forvejen"

Prøv at sige til dem, som svar på deres pladder, at så vil du gerne opsige dit abonnement, så du kan gå ind hos TDC istedet og få en telefon dér, og se hvad der sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
peaches26
Jeg har som sagt et fast abonnement for 299. og har fået alle de telefoner, jeg ville. Min samlede mobilregning ligger omkring de 400,- om måneden.

Jeg plejer bare at lægge ud med at sige: " jeg er jo kunde hos jer i forvejen"

Prøv at sige til dem, som svar på deres pladder, at så vil du gerne opsige dit abonnement, så du kan gå ind hos TDC istedet og få en telefon dér, og se hvad der sker.

Nej men du taler jo også for mere end du er bundet til... Det er nok derfor du ikke har problemer. Jeg taler for måske 300 men er bundet til 399.

Men næste gang jeg får 3 skal jeg da til at spekulere i den regning. Og tale for 399,50. Så jeg kan forlænge uden problemer.

Synes det er en åndsvag regel. Folk skal nok få det fusket alligevel. Bare mere besværligt -for alle parter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gaesse

Jeg synes bare, det lyder vildt underligt!

Har du ikke spurgt dem, hvorfor de tager sig, om du også bruger, hvad du betaler for?? De kan vel være ligeglade.

Jeg undrer mig, fordi jeg aldrig har fået noget som helst at vide om den regel, jeg har trods alt været 3 kunde i noget tid, som du kan regne ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.