Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Precaseptica

Job

Recommended Posts

jacqueline79

Jeg har ingen uddannelse og jeg gider heller ikke tage én, men jeg kan ikke forestille mig det udelukker alle de gode jobs.

Nej, nej, men så tales vi bare ved om - skal vi sige - 10 år, så er du nok blevet klogere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Precaseptica

Der er vel nok mange akademikere herinde, hva? :)

Jeg søgte såmænd bare lidt inspiration. Jeg har selv haft nogle forskellige idéer, men intet har tiltalt mig så jeg ville bare se om der var nogle jobs jeg havde overset.

Uddannelse er bestemt ikke et behov for at få hvad jeg ville betegne som et godt job. :)

- Mikkel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Precaseptica
Skjult

Jeg søgte såmænd bare lidt inspiration. Jeg har selv haft nogle forskellige idéer, men intet har tiltalt mig så jeg ville bare se om der var nogle jobs jeg havde overset.

Uddannelse er bestemt ikke et behov for at få hvad jeg ville betegne som et godt job. :)

- Mikkel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyx

Nu aner jeg virkelig ikke hvad for nogen forskellig jobs man kan få der er specielt inde for engelsk.

Men.. Forestil dig at du er en arbejdsgiver og skal ansætte en eller til en engelsk job. Der er 2 forskellige mænd der søger, den ene er udannet i engelsk og den anden er ikke. Hvem vælger du?

Hvis du ER god til engelsk, så burde det ikke være så problematisk at studere det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sus69Dk

- Mikkel

Jamen Mikkel, saa maa du jo fortaelle os lidt om, hvilke jobs du anser som gode.

Og med hensyn til om vi er akademikere eller ej har meget lidt at goere med hvad der er realiteten ude i det "virkelige" liv. Som skrevet foer, saa er det den person med en form for uddannelse der faar jobbet over den person uden. That's just a fact in most cases.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kasper

Uden uddannelse? Meget få. Og de få, der kan skaffes, bliver højest noget sporadisk freelance-hurlumhej.

<bedstefar>

Udover at få papir på sin kunnen, så udvikler man nogle meget brugbare arbejdsmetoder og -rutiner gennem et krævende uddannelsesforløb. Er den eneste grund vitterligt, at du ikke "gider"? En solid uddannelse gør, at man får mange flere muligheder, rent jobmæssigt. Der er absolut ingen grund til ikke at tage en, hvis man har evnerne.

</bedstefar>

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vandhunden4

Jeg har ingen uddannelse og jeg gider heller ikke tage én, men jeg kan ikke forestille mig det udelukker alle de gode jobs.

- Mikkel

held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Precaseptica
...Og de få, der kan skaffes, bliver højest noget sporadisk freelance-hurlumhej.

Lyder perfekt. :)

- Mikkel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Precaseptica
Hvis du ER god til engelsk, så burde det ikke være så problematisk at studere det.

At være god til noget betyder ikke nødvendigvis at det er dét man skal beskæftige sig med. ;)

Jeg kender et par stykker der har spildt en 30-40 år på et job de ikke var interesserede i, men som faldt dem let.

- Mikkel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.