Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nyx

^

Recommended Posts

Emmanuella
Mjaeh, måske er det også nemt nok for det meste. Men jeg har da set et par gange hvor folk ikke har vidst hvem det var til.

Jeg ANER ikke hvad det der lavsig betyder, jeg har aldrig set det før. Så jeg er lidt i tvivl om det er en fornærmelse eller?:-D

Lavsig=lousy

"Det er lavsigt af ham ikke at ringe efter den første date"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyx
Lavsig=lousy

Lousy? Jesus christ, magen til nederen oversættelse (eller hvad man nu vil kalde det)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Two_cherries
Lousy? Jesus christ, magen til nederen oversættelse (eller hvad man nu vil kalde det)

Det er fandme langt ude :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
creaq-

Jeg synes det er pisse irriterende når folk vil svare på et indlæg, og vil gøre opmærksom på det med "^^", og der så kommer et eller flere indlæg imellem, og så ikke lige retter det eller gør opmærksom på at det var et andet indlæg man kommenterede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stanton

Fordelen med en ^ besvarelse, er at den sparer plads. Hvis man besvarer indlægget oven over, og det er alen langt, så gør man egentlig alle en tjenste ved ikke at quote det. Så slipper folk for at scrolle forbi det samme de har læst en gang til, for at komme til svaret.

^ sparer plads, og sider i tråden, gør trådene kortere og mere overskuelige.

Say yes to ^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emmanuella

Ja jeg ved ikke helt, hvad man skal kalde det :lol: Men det bliver nok snart en del af retskrivningsordbogen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stanton
Jeg synes det er pisse irriterende når folk vil svare på et indlæg, og vil gøre opmærksom på det med "^^", og der så kommer et eller flere indlæg imellem, og så ikke lige retter det eller gør opmærksom på at det var et andet indlæg man kommenterede.

Ja, hvis der kommer indlæg imellem, så er ^ meningsløst og forvirrende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
creaq-
Lavsig=lousy

Ahahaha har altid troet det bare var jysk :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
creaq-
Ja, hvis der kommer indlæg imellem, så er ^ meningsløst og forvirrende!

Ja, men så har de godt af ikke at blive svaret.. Gnæk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyx
Fordelen med en ^ besvarelse, er at den sparer plads. Hvis man besvarer indlægget oven over, og det er alen langt, så gør man egentlig alle en tjenste ved ikke at quote det. Så slipper folk for at scrolle forbi det samme de har læst en gang til, for at komme til svaret.

^ sparer plads, og sider i tråden, gør trådene kortere og mere overskuelige.

Say yes to ^

Well.. Jeg kan da godt se at din idé er fin, men de indlæg jeg har set der er blevet besvaret med ^ har LANGT fra været lange. Desuden, så ved jeg ikke med jer andre - men det jeg godt kan lide ved at quote er at man kan understrege nogle bestemte ting i den andens indlæg som man kan fremhæve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.