Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

fanshawe

Elge på bilen

Recommended Posts

fanshawe

Hvad betyder de der elge nogle mennesker har siddende på deres bil?

Nogle har en golfspiller siddende, og der går jeg ud fra, at det er folk der ynder at spille golf og så er der jo jesusfisken, men hva jæveln betyder det når der er en elg?:gruble:

Er det en sammenslutning af elgjægere eller er det mig, der tager fejl og det i virkeligheden er et rensdyr, så det måske er en hyldest til julen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lone-Elizabeth
Hvad betyder de der elge nogle mennesker har siddende på deres bil?

Nogle har en golfspiller siddende, og der går jeg ud fra, at det er folk der ynder at spille golf og så er der jo jesusfisken, men hva jæveln betyder det når der er en elg?:gruble:

Er det en sammenslutning af elgjægere eller er det mig, der tager fejl og det i virkeligheden er et rensdyr, så det måske er en hyldest til julen?

:lol: Vi har en elg på bilen, fordi vi kommer meget i Sverige - har hus der - og ja mændene i familien har været med på elgjagt (som medhjælpere). Men for os symboliserer elgen nu Sverige/Småland hvor vi tilbringer alle ferier og forlængede weekender. Så jeg tror at dem du ser "med elg på", har tilknytning til Sverige på en eller anden måde.(Om det så er et jagtlaug eller Danske Torpare eller noget tredje skal jeg ikke kunne sige).:deer:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xnox

vi har en trekant siddene med to elge der er midt i noget soveværelses hygge.. :fløjt:

de sidder der nu mest for sjov. :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur

At man ynder at spille elg? :gruble::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
icedice

Det er blot et klistermærke som så mange andre, du kan også købe flere forskellige motiver, som du kan købe og sætte på bilen. Der er jo flere emblemer som også betyder noget bestemt, den der fisk som betyder jehovas vidner...

Med der er vist rimeligt frit slag ellers, de elge kan købes på næsten alle tankstationer i norge, sverige og finland...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fetisha-Girl
Der er jo flere emblemer som også betyder noget bestemt, den der fisk som betyder jehovas vidner...

Ej, det betyder den altså godtnok ikke. Der er nævnt længere oppe i tråden hvad den betyder:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lady_Moonlight
Ej, det betyder den altså godtnok ikke. Der er nævnt længere oppe i tråden hvad den betyder:)

Hvor?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.