Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst Anja....

P@F!! Og evt. andre ;)

Recommended Posts

Gæst Anja....

Hej igen.. PYHA.. Har lige haft "ferie" i næsten en ugen og aldrig i mit liv har jeg haft så travlt.. he he.. Så derfor er jeg først tilbage nu :)

Så nu er jeg gearet til at snakke lidt mere Ayla.. :)

Hestenes dal: Ja nu er jeg jo først og fremmest en af de slags mennesker der er meget visuelle det syntes jeg hjalp mig meget da jeg læste hestenes dal. Det er en kanon bog men også meget lang jeg syntes der går lidt for lang tid før Jondalar og Ayla møder hinanden desværre der gjorde for mig at bogen var meget lang at komme igennem på trods af jeg læser meget hurtigt. Men selve historien med Thonolan og Jondalar deres rejse er kanon jeg er vild med at læse om alle de mennesker der møder på deres vej frem. Ayla der lever i sin lille grotte sammen med Whinnie og Unge.. Fantalastisk. Da de så endelig møder hinandne måtte jeg til tider stoppe mig selv i ikke at læse frem af altså springe et par sider over for at se om de nu blev forelskede og om de fandt ud af at de var varme på hinanden *G*. Men alt i alt en meget smuk bog med GODE visuelle udfordringer ;)

Rejsen over stepperne: PYHA det er det allerførste ord der trænger sig på når jeg tænker på den bog. For den er nok den længste af dem alle at læse. Jeg syntes den er god men den tangerer til at blive lidt kedelig. Det "bedste" i bogen er der hvor de møder de der ulvekvinder det syntes jeg var ret spændende. Og også der hvor Jondalar besøger dem der lever ved havet som jeg ikke kan huske hvad hedder lige nu?? Men en ok bog men lidt for laaaaaaang!!

Jeg har jo nu haft mere end rigelig med tid til at fordøje de sidste bøger og jo mere jeg tænker over det jo flere ting finder jeg irreterende ved dem..

By the way.. Du ahr helt ret med Jondalar i Mammut.. Han skulle virkelig have en røvfuld for at være så belastende.. Og ham der Ranec ham har jeg mest af alt lyst til at fodre Ulv med :)

Hvilke bøger har du ellers læst der har været gode? Jeg har læst mange gode bøger men jeg er desværre bare ikke så god til at huske hvem det er der har skrevet dem.. Tsk.. Men lige nu mangler jeg virkelig et par gode bøger til at læse når jeg har fri :)

Knus Anja.. Der også ÅD Harry Potter RÅT.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst FlowerBitch

Jeg har sagt det før og jeg siger det igen Daughter of the Empire, Servant of the Empire og Mistress of the Empire, er nogle af de bedste bøger jeg nogensinde har læst, hvis man er til fantasy. LÆS DEM! *gg*

Flower

Den kl.18:28 den 12. Maj skrev:Anja....

> Hej igen.. PYHA.. Har lige haft "ferie" i næsten en ugen og aldrig i mit liv har

> jeg haft så travlt.. he he.. Så derfor er jeg først tilbage nu :)

>

> Så nu er jeg gearet til at snakke lidt mere Ayla.. :)

>

> Hestenes dal: Ja nu er jeg jo først og fremmest en af de slags mennesker der er

> meget visuelle det syntes jeg hjalp mig meget da jeg læste hestenes dal. Det er

> en kanon bog men også meget lang jeg syntes der går lidt for lang tid før

> Jondalar og Ayla møder hinanden desværre der gjorde for mig at bogen var meget

> lang at komme igennem på trods af jeg læser meget hurtigt. Men selve historien

> med Thonolan og Jondalar deres rejse er kanon jeg er vild med at læse om alle de

> mennesker der møder på deres vej frem. Ayla der lever i sin lille grotte sammen

> med Whinnie og Unge.. Fantalastisk. Da de så endelig møder hinandne måtte jeg

> til tider stoppe mig selv i ikke at læse frem af altså springe et par sider over

> for at se om de nu blev forelskede og om de fandt ud af at de var varme på

> hinanden *G*. Men alt i alt en meget smuk bog med GODE visuelle udfordringer

> ;)

>

> Rejsen over stepperne: PYHA det er det allerførste ord der trænger sig på når

> jeg tænker på den bog. For den er nok den længste af dem alle at læse. Jeg

> syntes den er god men den tangerer til at blive lidt kedelig. Det "bedste" i

> bogen er der hvor de møder de der ulvekvinder det syntes jeg var ret spændende.

> Og også der hvor Jondalar besøger dem der lever ved havet som jeg ikke kan huske

> hvad hedder lige nu?? Men en ok bog men lidt for laaaaaaang!!

>

> Jeg har jo nu haft mere end rigelig med tid til at fordøje de sidste bøger og

> jo mere jeg tænker over det jo flere ting finder jeg irreterende ved dem..

>

> By the way.. Du ahr helt ret med Jondalar i Mammut.. Han skulle virkelig have

> en røvfuld for at være så belastende.. Og ham der Ranec ham har jeg mest af alt

> lyst til at fodre Ulv med :)

>

> Hvilke bøger har du ellers læst der har været gode? Jeg har læst mange gode

> bøger men jeg er desværre bare ikke så god til at huske hvem det er der har

> skrevet dem.. Tsk.. Men lige nu mangler jeg virkelig et par gode bøger til at

> læse når jeg har fri :)

>

> Knus Anja.. Der også ÅD Harry Potter RÅT.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst p@f

Godmorgen

Jeg starter lige med at unskylde eventuelle stavefejl *S* Jeg er så træt at jeg ikke kan se klart, men vi prøver..

Gode bøger?? UHA!! Se nu er jeg meget til gode romaner, gerne med kærlighed *GG* men en god krimi er heller ikke af vejen..Af forfattere kan jeg nævne sådan lidt i flæng: Meave Binchy, Rosamunde Pilchner, John Grisham, Robert Ludlum, Leon Uris ("Læderhalsene"), Nevil Shute, Barbara Bickmore, Judith Krantz, Noel Barber osv.

Jeg håber du havde en god ferie :-)

I denne uge har jeg taget formiddagene fri for at komme til bunds i oprydning og rengøring. Dog står jeg stand by hvis der pludselig skulle blive travlt. Igår skulle jeg ha' taget begge børneværelser, men nåede kun det ene...Så idag står det næste for tur. Og så mig der nærmest ser dobbelt!!!! Som om der ikke er nok rod *GG*

Jeg må hellere ramme bruseren og komme igang...

Knus Pernille *Træt*

Den kl.18:28 den 12. Maj skrev:Anja....

> Hej igen.. PYHA.. Har lige haft "ferie" i næsten en ugen og aldrig i mit liv har

> jeg haft så travlt.. he he.. Så derfor er jeg først tilbage nu :)

>

> Så nu er jeg gearet til at snakke lidt mere Ayla.. :)

>

> Hestenes dal: Ja nu er jeg jo først og fremmest en af de slags mennesker der er

> meget visuelle det syntes jeg hjalp mig meget da jeg læste hestenes dal. Det er

> en kanon bog men også meget lang jeg syntes der går lidt for lang tid før

> Jondalar og Ayla møder hinanden desværre der gjorde for mig at bogen var meget

> lang at komme igennem på trods af jeg læser meget hurtigt. Men selve historien

> med Thonolan og Jondalar deres rejse er kanon jeg er vild med at læse om alle de

> mennesker der møder på deres vej frem. Ayla der lever i sin lille grotte sammen

> med Whinnie og Unge.. Fantalastisk. Da de så endelig møder hinandne måtte jeg

> til tider stoppe mig selv i ikke at læse frem af altså springe et par sider over

> for at se om de nu blev forelskede og om de fandt ud af at de var varme på

> hinanden *G*. Men alt i alt en meget smuk bog med GODE visuelle udfordringer

> ;)

>

> Rejsen over stepperne: PYHA det er det allerførste ord der trænger sig på når

> jeg tænker på den bog. For den er nok den længste af dem alle at læse. Jeg

> syntes den er god men den tangerer til at blive lidt kedelig. Det "bedste" i

> bogen er der hvor de møder de der ulvekvinder det syntes jeg var ret spændende.

> Og også der hvor Jondalar besøger dem der lever ved havet som jeg ikke kan huske

> hvad hedder lige nu?? Men en ok bog men lidt for laaaaaaang!!

>

> Jeg har jo nu haft mere end rigelig med tid til at fordøje de sidste bøger og

> jo mere jeg tænker over det jo flere ting finder jeg irreterende ved dem..

>

> By the way.. Du ahr helt ret med Jondalar i Mammut.. Han skulle virkelig have

> en røvfuld for at være så belastende.. Og ham der Ranec ham har jeg mest af alt

> lyst til at fodre Ulv med :)

>

> Hvilke bøger har du ellers læst der har været gode? Jeg har læst mange gode

> bøger men jeg er desværre bare ikke så god til at huske hvem det er der har

> skrevet dem.. Tsk.. Men lige nu mangler jeg virkelig et par gode bøger til at

> læse når jeg har fri :)

>

> Knus Anja.. Der også ÅD Harry Potter RÅT.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.