Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Kaktussen

"De første 20 min forbrænder man kun væske."

Recommended Posts

Kaktussen

Jeg har lige sjippet et kvarters tid. Man sveder som et svin og det er som om man nærmest kan mærke hvordan fedtet smelter væk, hviket jo er dejligt :-D.

Men så er det jeg pludselig kommer til at tænke på noget jeg engang har hørt/læst:

Kan det virkelig passe? Gør et kvarters sjipning slet ikke godt nogen steder, rent fedt mæssigt?

(og så lige et lille bi-spørgsmål vedrørende sjipning. Træner det også armene?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gemmi9
Jeg har lige sjippet et kvarters tid. Man sveder som et svin og det er som om man nærmest kan mærke hvordan fedtet smelter væk, hviket jo er dejligt :-D.

Men så er det jeg pludselig kommer til at tænke på noget jeg engang har hørt/læst:

Kan det virkelig passe? Gør et kvarters sjipning slet ikke godt nogen steder, rent fedt mæssigt?

(og så lige et lille bi-spørgsmål vedrørende sjipning. Træner det også armene?)

:lol: :lol:

Nej, som du selv er inde på. Det passer ikke.

Når man laver noget forbrænder man energi, og det er lige fra man begynder til man slutter.

Og når du forbrænder ekstra energi er du godt på vej til et fedttab.

Om du træner dine arme ved at sjippe kommer an på din træningstilstand. Er det en udfordring for dem, bliver de trænet, er de i så god form at det ikke er nogen udfordring for dem vil de ikke blive yderligere trænet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kaktussen
:lol: :lol:

Nej, som du selv er inde på. Det passer ikke.

Når man laver noget forbrænder man energi, og det er lige fra man begynder til man slutter.

Og når du forbrænder ekstra energi er du godt på vej til et fedttab.

Om du træner dine arme ved at sjippe kommer an på din træningstilstand. Er det en udfordring for dem, bliver de trænet, er de i så god form at det ikke er nogen udfordring for dem vil de ikke blive yderligere trænet.

Jeg har bare hørt det nogle gange, så blev da lige helt i tvivl :genert:

Mine arme er ikke trænede, og bruger også håndvægte (sådan nogen man kan sætte på armen) på et kilo, når jeg sjipper, så håber da også det gør lidt :-D

Tak for hjælpen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.