Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst CW75

mystik!?

Recommended Posts

Gæst CW75

Har nogen læst "Mit liv med ånderne" af Marion Dampier-Jeans ? Og i så fald hvad synes I om den???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Bar-bi-Q

Ja! Jeg fik den i sidste uge og havde læst den, inden der var gået 24 timer. Hun er en kvinde med en utrolig karisma og er meget letforståelig og nede på jorden omkring sine evner som medium.

Som jeg oplever hende gennem fjernsyn og gennem hendes bog synes jeg hun er en enestående kvinde. Hun forenede sig tidligt i sit liv med det, hun er bestemt til at lave, og jeg opfatter hendes formidlen af åndernes budskaber som værende både moralsk forsvarlig og medmenneskeligt interesseret. Det er nemlig ikke ligegyldigt hvilken personlighed og hvilke værdier et medie har. Som Marion skriver i bogen findes der mange 'halvbagte medier'.

Jeg er en stor beundrer af Marion Dampier-Jeans og hendes arbejde. Hun er for mig et smukt eksempel på næstekærlighed og indlevelse.

Bogen er rent guf.

Til en anden her på debatten der netop har spurgt om ånder og deres tilstedeværelse kan jeg citere Marion Dampier-Jeans, der siger: Fordi du ikke kan se luften får det dig vel ikke til at holde op med at trække vejret?

Mange hilsener

Barbecue

Den kl.22:18 den 15. Maj skrev:CW75

> Har nogen læst "Mit liv med ånderne" af Marion Dampier-Jeans ? Og i så fald hvad

> synes I om den???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst amluan

Den kl.13:58 den 17. Maj skrev:Bar-bi-Q

>

> Fordi du ikke kan se luften får det

> dig vel ikke til at holde op med at trække vejret?

>

> Mange hilsener

> Barbecue

>

Kan godt lide det citat!

en astronaut og en neurolog kom op at skændes om gud fandtes

astronauaten : jeg har været i rummet og har aldrig set gud

neurologen : jeg har opereret mange hjerner og aldrig set en tanke

meget sød ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst CW75

Hejsa, vil lige fortæle at jeg har været til en "demotration", med Marion Dampier-Jeans. Fik endda rost og takket hende for en god bog!

Anyways jeg synes spiritismen er utrolig spændende, flirter lidtmed tanken om at opsøge det lidt mere endda på trods af jeg stadigvæk er skeptisk!

Har andre oplevet Marion? Erfaringer med "danske" clairvoyante søges!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst _Dydna_
Ja! Jeg fik den i sidste uge og havde læst den, inden der var gået 24 timer. Hun er en kvinde med en utrolig karisma og er meget letforståelig og nede på jorden omkring sine evner som medium.

Som jeg oplever hende gennem fjernsyn og gennem hendes bog synes jeg hun er en enestående kvinde. Hun forenede sig tidligt i sit liv med det, hun er bestemt til at lave, og jeg opfatter hendes formidlen af åndernes budskaber som værende både moralsk forsvarlig og medmenneskeligt interesseret. Det er nemlig ikke ligegyldigt hvilken personlighed og hvilke værdier et medie har. Som Marion skriver i bogen findes der mange 'halvbagte medier'.

Jeg er en stor beundrer af Marion Dampier-Jeans og hendes arbejde. Hun er for mig et smukt eksempel på næstekærlighed og indlevelse.

Bogen er rent guf.

Til en anden her på debatten der netop har spurgt om ånder og deres tilstedeværelse kan jeg citere Marion Dampier-Jeans, der siger: Fordi du ikke kan se luften får det dig vel ikke til at holde op med at trække vejret?

Mange hilsener

Barbecue

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.