Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst

Neglebidning og kunstige negle?

Recommended Posts

Gæst

Jeg har bidt negle ligeså længe jeg kan huske, og jeg er faktisk ret ked af jeg ikke kan lade vær.. Har prøvet go negl, men efter et stykke tid vænner man sig til den grimme smag.

Jeg kan sagtens lade dem vokse, men når de så er blevet pæne (så pæne de nu kan), så bider jeg lystigt videre :(

Men er der nogen der ved om man kan få lavet kunstige negle, selvom man bider negle?? Jeg går da ud fra at det bliver meget sværere at bide negle hvis man får de kunstige på, så jeg håber det er vejen frem for mig og min irriterende vane.

Jeg beklager hvis der har været lignende tråde, men søgefunktionen virker ikke hos mig i øjeblikket.

Hvis det har relevans for hvordan mine negle ser ud, så kan jeg evt. poste et billede senere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gisele_

Når man får kunstige på, skal de alligevel klippes ned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mrs-A

Du kan ikke få negle på hvis dine negle er fuldstændig nedbidte..

For så har den kunstige negl jo ikke noget at sidde fast på.. (her tænker jeg selvfølgelig hvis du vil have det lavet proffesionelt med "tipper"..)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
AngelDlight

Jeg brugte kunstige negle som jeg selv købte og satte på for at lade vær med at bide negle. til sidst var mine negle lange, men de skal gro i et stykke tid før de bliver pæne i formen også.

Min læge fortalte mig at man sal vænne det inde i hovedet. fx du er ligeglad med den grimme smag af "god negl".. men man skal bare bruge den som en "reminder" om at lade være. det er ikke den grimme smag som skal få dig til at holde op.

Efter jeg fik mine lange negle ved at gå med kunstige, bruge jeg englelak altid og hver gang jeg tog dem i munden, kom jeg i tanke om at lade vær pga negle lakken og fordi de allerede var lange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
030409

Man kan altså sagtens få kunstige negle på, selvom ens negle er monster korte, da den kunstige negl bliver limet på på midten af neglen. Det er sådan de gør i min negle salon.

Jeg har selv kunstige negle på - ikke den fra H&M og Matas - de holder ikke en meter. Jeg har haft dem af i cirka en uge, og der blev mine bidt helt ned - men det er lidt svært at bide de kunstige ned. Selvom jeg havde haft kunstige negle på i over ½ år, bed jeg mine egne lige så snart jeg havde fået de kunstige af - kan ikke lade vær.

Få endelig kunstige på - de er ikke pænere end naturlige lange negle, men de er meget pænere end nedbidte negle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Få endelig kunstige på - de er ikke pænere end naturlige lange negle, men de er meget pænere end nedbidte negle.

Ja, lige præcis.. Er også vildt ked af jeg ikke kan lade vær..

Er det acryl eller gele negle du får??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Her er lige et billede af mine fine negle :rulle:

post-1800-13939827094292_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sunshine*Gal

Du ville sagtens kunne få lavet negle i acryl eller gele :)

jeg har lavet på negle der var kortere end dine så det kan lade sig gøre ;)

du skal bare være obs på at de ikke holder lige så længe som hvis dine negle var af normal længde plus at når man er neglebidder vokser ens negle hurtigere :)

så hvis du regner med lidt oftere opfyldninger ville du kunne ha det uden problemer :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
puzzypower

Et godt tip synes jeg også er rød neglelak! Jeg holdt op, ved at have disse skrigrøde negle.. Fordi, jeg fik jo øje på dem, hver gang jeg tog dem op til munden :-P

Men det virker som en god ide, med de kunstige negle - det ser også lidt pænere ud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
030409

Jeg har acryl negle. De holder rigtig godt - der gik 10 måneder før den første negl knækkede - har dog lige været ude og rejse i en længere periode, hvor de knækkede konstant, men normalt holder det godt. Får opfyldt mine hver 3-4 uge - nogen gange får jeg bare ny lak efter 2-3 uger, hvis jeg ikke lige har penge til en opflydning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...