Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

lilly183

mirakel historie søges ved for lav HCG

Recommended Posts

lilly183

Hej jeg fik taget blodprøve for 4 dage siden med et HCG på 7.. det jo ingenting siger de på klinikken, men jeg har jo ikke fået min menstruation endnu, som ellers altid er kommet til tiden, så jeg kan jo ikke lade være med at håbe og tro på et mirakel om, at det bliver til en graviditet... er der nogen som med et lavt tal er forblevet gravide alligevel ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nefertari96

Måske skulle du prøve at spørge inde i graviditets foraet - tror der er større chance for svar der ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Theacup

Jeg kender faktisk ikke til det, jeg anede ikke hvad mit hcg tal var da jeg var gravid :blush:

Men ... og det er ikke for at skræmme dig, men for at gøre dig lidt obs på hvordan det føles dernede.

Jeg har en i min mdr grp som for nylig også havde en meget svag test, som blev ved med at være svag, og lægerne undredes over det. Hun begyndte at bløde lidt og det viste sig desværre at være en graviditet udenfor livmoderen. Så tøv ikke med at blive undersøgt hvis du får lidt smerter og blødning.

Jeg siger ikke det ER det, HUSK det :ae: , men hvis så er det bedst at opdage det så hurtigt som muligt. Så ikke der sker nogen skade på dig :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lala-pigen

Mit hcg har begge gange været meget lavt og været meget længe om at stige og bla. derfor har jeg også haft svært ved at få en positiv test for jeg var langt henne i graviditen!

håber for jer at den er der, det kan godt lade sig gøre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bornholmer-Sejer

Bliver der ikke fulgt op med en ny blodprøve?

Jeg har haft lavt hcg-tal to gange.

1. gang med 27, det blev til det, der hedder en biokemisk graviditet, altså den sad ikke fast. Var også begyndt at bløde samme dag som blodprøven.

2. gang var tallet 55 og jeg blev fulgt med mange blodprøver, som heldigvis steg, som de skulle - selv med mange blødninger. Og min søn er lige blevet 2 år.

Men jeg har faktisk ikke hørt om nogle, hvor det er gået godt med så lavt et tal. Det kommer også an på, hvornår den blodprøve er taget i forhold til cyklus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ridal-hansen

Altså jeg fik taget en blodprøve, hvor mit Hcg tal viste sig at være 10. Lægen var meget optimistisk. Jeg fik taget endnu en blodprøve et par dage efter, og denne gang var den steget til 68. Jeg er altså gravid. Du ka' lige få mine to flotte streger at se som bevis :-D

Hvor langt er du i din cyklus? Jeg mener det er fra 3. til 4.-5. uge, at man normalt har et Hcg-tal fra 10-100.

Ridal 5+0 :lun:

post-48229-13939828103242_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lille_lucinda

Jeg nåede hen i uge 7, før mit hcg-tal var højt nok til at lave to streger...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sandie

Jeg hiver lige denne frem :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Balougirl
Jeg hiver lige denne frem :blush:

hvorfor smukke er din test blevet svagere igen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sandie
hvorfor smukke er din test blevet svagere igen ?

Nej de er stadig tydelige, men min blodprøve fra i tirsdags, viste at mit hcg tal kun var på 25, og det er desværre meget meget lavt når man er i uge 5/6 :trist:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...