Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

kimbaprulle

Skal man have brudebuket?

Recommended Posts

kimbaprulle

Skal snart giftes :lun::banan:

Det er på rådhuset, så ved ikke, om jeg skal have brudebuket? Er der ikke tradition for at det er manden, der står for den?

Bruger man også morgengaver til rådhusbryllupper?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lone-Elizabeth

Jeg er gift på rådhus, og havde en enkel cremehvid brudebuket (mintgrøn kjole). Jo det er traditionelt manden der står for det, men hvis han har behov for lidt hjælp kan han jo godt få det. Det fik min mand ihvertfald -til valg af farve og type buket- :kys:

Morgengaver kommer vel ikke an på hvor man bliver gift, men hvad man gerne vil. Vi gjorde det ikke, men kunne sagtens have gjort det hvis det var hvad vi havde ønsket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lille_lucinda

Min kæreste og jeg bliver borgerligt viet.

Jeg skal have en brudebuket, fordi det vil jeg gerne, og den sørger min forlovede for ;)

Vi giver også hinanden morgengaver.

Bare fordi vielsen ikke foregår i en sjov murstensbygning med kors og klokker, så er et bryllup et bryllup. (ergo, man bestemmer selv hvad der skal til)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
flo538

Bare fordi vielsen ikke foregår i en sjov murstensbygning med kors og klokker, så er et bryllup et bryllup. (ergo, man bestemmer selv hvad der skal til)

Kunne ikke være mere enig :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SalomonsMor

Jeg synes man skal gøre som man vil... Jeg ved ikke helt endnu om jeg vil have en blomsterbuket til mit bryllup...Skal vies i kirken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
beagle-lover

:gogo: :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
arveprinsessen

Vi skal vies på rådhuset, og tror da helt klart at min kommende mand kommer med en brudebuket.

Ikke fordi vi har snakket om det, men han ved at jeg ELSKER blomster så kan ikke forestille mig andet end at jeg får en brudebuket.

Vi har snakket om morgengaver og er enige om at det giver vi ikke hinanden. Af flere grunde, blandt andet at vi begge har fødselsdag indenfor en måned af brylluppet, fordi vi ikke ønsker os noget særligt, fordi jeg er studerende og pengene er små osv.

Men man kan jo gøre lige præcis som man har lyst til:)

Undskyld jeg lige bruger din tråd lidt, håber det er ok. Men hvornår får man den der brudebuket?:blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Susse

Man kan gøre lige som man vil.. Både med buket og med morgengave.. Det er jo helt op til Jer..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kimbaprulle

Arveprinsesse: Helt okay, ved heller ikke selv, hvornår man skal have den... Om det er om morgenen eller ?

Vi er de første i vores omgangskreds, der skal giftes, så vi har ikke haft så mange erfaringer at trække på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
arveprinsessen
Arveprinsesse: Helt okay, ved heller ikke selv, hvornår man skal have den... Om det er om morgenen eller ?

Vi er de første i vores omgangskreds, der skal giftes, så vi har ikke haft så mange erfaringer at trække på.

Tak, så mangler vi bare nogen som kan forklare os det:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...