Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

bitsandbobs

¨Rosenkrantzgenbrug

Recommended Posts

bitsandbobs

Heej...

Igår købte jeg et par røde pumps i ovenstånde butik til 300 kr. HVilket jeg sys var lidt pebret for sko i en genbrug. Men de var helt nye så de ud til så :) Men nu kan jeg se at de allerede skaller farven af omme ved hælen selvom jeg kun lige har prøvet dem på. Altså jeg har ikk gået med dem. Og nu er det så jeg tænker om man kan brokke sig over sådan noget? I virkeligligheden kan har man vel ingen ret når det er i en genbrug vel? Jeg er bare så træt af det, da jeg i forvejen sys de var lidt dyre... :( Nogle der ved hvordan et fungerer eller om man bare må sige "ærgeligt" ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stelfie

det tror jeg desvärre bare er ärgeligt. jeg har én gang tidligere set at man kan bytte i en genbrugs og det var jeg ärligt talt ret imponeret over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bitsandbobs

Op! Ingen der har nogle forslag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bitsandbobs
det tror jeg desvärre bare er ärgeligt. jeg har én gang tidligere set at man kan bytte i en genbrugs og det var jeg ärligt talt ret imponeret over.

Tænkte det nok. Men i princippet er det jo osse lidt irriterende da jeg kunne have købt et helt nyt par pumps til samme pris. Altså jeg tænkte at fordi de var så dyre kunne det være jeg avr heldig.... :s

Men tak for dit svar i hvertfald :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stelfie

men jeg har aldrig handlet der, så jeg ved jo ikke hvordan de ser på det.

hvis du er heldig er de forståelige over for dit problem, så hvis du synes det er det värd, synes jeg helt sikkert du skulle pröve at tage derind og undersöge sagen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...