Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

decibell22

Os, der søger job - "dagbog"

Recommended Posts

Togchefen

Javel ja...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Togchefen

Så hjælper jeg dig lige lidt på vej :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Togchefen

Du skal følge med :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Togchefen

Ta ta :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
decibell222

Tillykke med den nye tråd. Så er det "out of my hands" helt og fuldt. :D Jeg havde aldrig forestillet mig, da jeg oprettede denne tråd, at det vil blive en så lang og mangeårig tråd. Men jeg er glad for, at folk har fundet den nyttig og har kunnet bruge den til noget, og ikke mindst har gidet fortsætte med konceptet i en ny tråd.

God fornøjelse med den nye tråd og jobsøgningen til jer alle. :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LBR

Skriv det på. Det er relevant :)

Fik du jobbet? :-)

Har tænkt på at søge en ligende stilling, hvad ligger løn niveauet på som køkkensælger? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ichi

Håber I vil hjælpe mig selvom jeg nu sidder i den anden ende...

Skal til at sende afslag til nogen ansøgere, nogen er mere kvalificerede end andre.

Jeg vil gerne sende nogen empatiske afslag, vil I hjælpe mig med at forfatte noget. Jobbet er ufaglært så det skal ikke være så højtragende. Hvis I forstår??

Hmm kan hjælpe med at skrive hvad jeg ikke synes du skal skrive: "Vi har nu grundigt gennemgået de kandidater vi gerne vil se til en samtale, men du er desværre ikke blandt dem". Synes det er bedre at skrive, at de er glæde for min interesse for stillingen, men de er gået videre med andre kandidater der i højeregrad matcher stillingens opgaver e.lign.

Skriv heller ikke: Vi takker for din interesse i stillingen som XX, men vi kan desværre ikke tilbyde dig stilingen. Øhm nå, men i første omgang havde jeg sendt en ansøgning for at komme til en samtale, og så kan man så DEREFTER snakke om evt. at tilbyde en stilling eller ej. Det er malplaceret at skrive om at tilbyde en stilling, når man som ansøger blot har sendt en ansøgning. Det kunne jo rent faktisk være, at efter at have mødt dem og virksomheden, at jeg ikke selv mente jeg ville passe ind hos dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.